Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt fast forhold sammenhengende i tre år. Nå er det påvist chlamydia hos meg og min partner. I løpet av disse tre årene har ikke jeg hatt sex med andre enn han jeg bor sammen med. Han påstår også at han ikke har det. Det jeg lurer på da, er om en chlamydia-smitte kan være så lenge i hans kropp uten at jeg blir smittet før nå? Jeg tok chlamydia-test for et år siden, da var det en negativ test. På forhånd, takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271266-har-partneren-min-v%C3%A6rt-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg tror at dere kan slappe av. Chlamydiainfeksjoner forekommer ganske ofte, både hos kvinner og menn uten symptomer. Slike asymptomatiske infeksjoner kan vare i lange tider, gjerne flere år. Av og til kan de blusse opp og forårsake symptomer. Det er ab solutt tenkelig at en av dere har bragt med dere en infeksjon fra tidligere tider og smittet partneren. Det er i alle fall ikke grunn til å være mistenkelig for sidesprang om dere tror på hverandres ord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...