Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok abort for et år siden, og det gikk helt fint. Hadde litt feber tredje dag, men følte meg helt frisk etter det. Fikk en etterkontroll, og legen sa det så greit ut. Litt rester men det går bra, sa han i en bi setning. I etterkant er jeg usikker om jeg er gravid igjen nesten før hver mens. Blir oppblåst, spiser mindre, har en murring ved mage/underliv, legger på meg osv. Før jul begynte jeg å få mer synlige blodårer, humørsvingninger, trøtthet og mindre luktesans, samt noen kilo ekstra. Tester viser at jeg ikke er gravid, men kroppen kjennes sånn. Kan det være at hormonene har begynt å tulle med meg? Blir 30 i år. En evt infeksjon hadde vel vært smertefull? innbilt svangerskap?. jeg sliter ikke psykisk etter aborten, så det er så rart. veldig takknemlig for tanker rundt dette. gruer meg litt for en evt gu.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271275-etter-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...