Gå til innhold

Naa blir det andre boller....:)

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25

Er 182 cm, 70 kg.

Bruker 75b, men kunne nok brukt 75a...Er med andre ord pannekake flat for min hoyde....

Skal ta en brystoperasjon har jeg tenkt, var til konsultasjon i dag. Der fikk jeg prove 310 gram, som de sa tilsvarte en 90C.

90C?? 90 cm rundt bysten, eller under bysten? Uansett...De passet bra til min str,tror jeg. Men siden jeg skal legge silikonen under muskelvaevet, vil ikke da brstet se litt mindre ut enn om de ble lagt over muskelen?

Jeg fikk prove 2 ulike former silikon puter, en bred,og en smalere i omkrets. (begge 310gram) Jeg valgte den brede, siden de oker sjansen for en evt. kloft. Og det vil jeg jo ha;)

Hva er deres erfaring med silikon? hva er penest? Tenker IKKE str. naa....Men hvilken form er penest?

Har DU lagt silikonen under muskelen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271278-naa-blir-det-andre-boller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Jeg gjorde dette for to år siden.

La 325 under muskelen. Jeg er 164 og 58 kilo. Brukte 80a i beste fall. Ofte fyldte jeg ikke opp dem engang.

Alt gikk veldig greit, men jeg har vært uheldig å fått arret plassert for langt nede. Så noen ganger kan du se det under BH'n:-(

Gjorde VELDIG vondt de første to dagene. Så ille at jeg faktisk trengte hjelp for å komme meg ut av senga. Men det ble raskt bedre, og jeg var tilbake på jobb etter en uke.

Lykke til, og spør om du lurer på noe:-)

• 2 uker senere...

90C?

Det tilsvarer jo 85D, 80 E, 75 F

75 F er jo en fin størrelse, lykke til :o)

Men blir dyrt å kjøpe bh, finner ikke på Kappahl eller HM lenger :P

75 F er vanvittig upraktisk. Jeg bruker selv 75 E og finner jaggu ikke bh'er som ikke koster minst 6-700,- som er brukelige. Skulle gjerne hatt 75 B jeg! Men siden ingen får borti meg med kniv uten at det er helsemessig nødvendig så får det bare være.

Gjest Angela25

Jeg gjorde dette for to år siden.

La 325 under muskelen. Jeg er 164 og 58 kilo. Brukte 80a i beste fall. Ofte fyldte jeg ikke opp dem engang.

Alt gikk veldig greit, men jeg har vært uheldig å fått arret plassert for langt nede. Så noen ganger kan du se det under BH'n:-(

Gjorde VELDIG vondt de første to dagene. Så ille at jeg faktisk trengte hjelp for å komme meg ut av senga. Men det ble raskt bedre, og jeg var tilbake på jobb etter en uke.

Lykke til, og spør om du lurer på noe:-)

Takk for svar:)

Naa skal jeg oppereres paa fredag!! Gleder meg noe enormt til aa faa bryster:):):)

Har surfet mye paa nettet, og funnet et bilde av et ett par pupper som jeg skal ta med til legen, bare for aa vise saann ca hvordan jeg vil ha dem! Kanskje maa jeg ha storre str enn 310...hmmm...

Synd med deg da, som fikk arret for langt ned:( kan man korrigere det? Er nesten sikker paa at jeg saa det en plass. Paa plastikkirurgi.no svarer plastikkirurgen gratis paa alle spm.

Takk for svar:)

Naa skal jeg oppereres paa fredag!! Gleder meg noe enormt til aa faa bryster:):):)

Har surfet mye paa nettet, og funnet et bilde av et ett par pupper som jeg skal ta med til legen, bare for aa vise saann ca hvordan jeg vil ha dem! Kanskje maa jeg ha storre str enn 310...hmmm...

Synd med deg da, som fikk arret for langt ned:( kan man korrigere det? Er nesten sikker paa at jeg saa det en plass. Paa plastikkirurgi.no svarer plastikkirurgen gratis paa alle spm.

Lykke til på fredag:-)

Var inne for å prøve å korrigere arret, men jeg synes ikke det ble noen forbedring. I beste fall kom det et par mm. høyere opp.

Annonse

Gjest Angela25

Lykke til på fredag:-)

Var inne for å prøve å korrigere arret, men jeg synes ikke det ble noen forbedring. I beste fall kom det et par mm. høyere opp.

Ok, skjonner... slike ting er kjedelig...:(

Jeg faar si i fra til legen om at jeg IKKE onsker arrene for langt nede...Haaper bare at alt gaar fint, det er skikkelig surt om man ikke blir fornoyd...

Men ett spm. : tok det lang tid for du kunne bruke sports-bh? Hadde du kjopt en paa forhaand? jeg tenkte aa vente til etter inngrepet, men er det ikke vondt naar man skal ha den paa?

Og en ting til: Gikk det mange uker til du ikke kjente noe smerte lengre?

Ok, skjonner... slike ting er kjedelig...:(

Jeg faar si i fra til legen om at jeg IKKE onsker arrene for langt nede...Haaper bare at alt gaar fint, det er skikkelig surt om man ikke blir fornoyd...

Men ett spm. : tok det lang tid for du kunne bruke sports-bh? Hadde du kjopt en paa forhaand? jeg tenkte aa vente til etter inngrepet, men er det ikke vondt naar man skal ha den paa?

Og en ting til: Gikk det mange uker til du ikke kjente noe smerte lengre?

De første dagene måtte jeg bruke et strikkbånd over brystene. Det var for å trykke dem ned/inn/på plass.

Kjøpte meg BH etter ca. en uke. Gjorde ikke vond å bruke den. Kjøpte en med spiler. Har lest at man bør unngå det, men for meg tror jeg ikke det hadde spilt noen rolle.

Det tok ganske lang tid før jeg ikke følte noe smerte i det hele tatt. Var en tur med snuppa på badeland etter 3 uker, men da var det ordentlig ubehagelig å svømme. (Dvs. armene over hodet.) Men det var definitivt de første 2-3 dagene for var jævlige. Etter en uke synes jeg det gikk veldig greit.

Begynte å trene forsikting etter en mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...