Gjest Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg er en jente på 21 år som har tatt mitt første brett med p-pillen Diane (Feminil). Har vært plaget med kviser og uren hud siden 13-årsalderen og har prøvd det meste av legemidler (bortsett fra Roaccutan). Dette er første gang jeg prøver Diane. Allerede fra første pille begynte jeg å få bittesmå hvite nupper over hele kroppen som klør noe helt forferdelig. Jeg fant ut at det kan være begynnnende gulsott men at det også kan være en ufarlig bivirkning av pillen (utslett) som vil avta etter hvert. Jeg velger å tro at det er det siste. Jeg har valgt å ikke slutte på pillen for jeg vil så veldig gjerne finne ut av om Diane hjelper på meg. Jeg har ikke noen andre symptomer enn utslettet. Ingen gulfarge, mørk urin eller lys avføring. Hva tror du? HVIS det er begynnende gulsott, HVOR alvorlig er det da? Syns det er lite informasjon om gulsott. Ingen steder står det feks. om hvor farlig det er ? Hva kan skje? Takker på forhånd for svar:-) Med vennlig hilsen en jente som ikke takler mer kviser fordi det går utover hennes selvfølelse og hennes forhold til det motsatte kjønn ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271307-kl%C3%B8e-over-hele-kroppen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.