Gjest 16/14 gutten... Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Lenge vært nysgjerrig på analsex nå. For 2 uker siden så stod jeg i dusjen og følte meg modig, det var jo ganske merkelig godt på en måte!! Ble ganske overasket! Så nå har jeg store planer!! hihi Men mange spørsmål.. 1. Kan man ikke ejakulere når man stimulerer analen? Jeg gjorde det jo ikke så veldig lenge, men følte at jeg hadde lyst til og komme, så jeg prøve og runke samtidig, men jeg ble bare sliten, og ereksjonen var ikke helt der. 2. Kan man få orgasme av dette, eller føles det bare godt? (Det blir bedre bare man holder på lenger?) 3. Kan man få varig skade eller forandre på kroppen(utvide..) ved og utføre analsex i ny og ne? Vil rompehullet altid trekke seg tilbake til "normal" stilling etter en stund? 4. Hvor dypt er det? Jeg har bare vært ca 5-7 cm inn, men det ble pluttselig veldig trangt synes jeg.(brukte bare dove såpe) 5. Det bøyer seg litt opp ikke sant? Altså, først litt skevt inn, også bøyer det seg litt opp mot hjertet? 6. Er det flere "dører" som må penetreres og ikke bare rompehullet der inne? 7. Jeg prøvde og "tømme meg" i dusjen idag med dusj stråle. Det så ut til og funke, men holder det, er det mange krinker og kroker der inne? 8. Hvor kan jeg kjøpe sånn sprøyte som ikke er for tynn? Vil helst ikke spørre i apoteket etter bare det. Er det kanskje noe "normalt" jeg kan kjøpe som har en sånn i pakken med andre ting? 9. Hvor langt inn må sprøyten innføres? (hvor langt inn vil jeg finne avføring...?) 10. Jeg skal skaffe meg en Dildo, har du noen tips? Kanskje til en web butikk som sender annonymt. 11... Noe annet jeg burte vite, eller noen farer jeg må være obs på? *rødme..* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271425-kj%C3%A6re-s%C3%B8te-gro-jeg-har-200-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-analsex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aldri i verden Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Kjøp en buttplug på kondomeriet.no, de sender anonymt. Deilig med noe stort i rumpen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271425-kj%C3%A6re-s%C3%B8te-gro-jeg-har-200-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-analsex/#findComment-2198210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 "1. Kan man ikke ejakulere når man stimulerer analen?" Kan ikke se for meg at det skal være noen fysisk årsak til at man ikke skal kunne det. "2. Kan man få orgasme av dette, eller føles det bare godt? (Det blir bedre bare man holder på lenger?)" Mange menn synes orgasmen blir lengre og mer intes når de blir stimulert bak samtidig så det vil jeg tro ja. "3. Kan man få varig skade eller forandre på kroppen(utvide..) ved og utføre analsex i ny og ne? Vil rompehullet altid trekke seg tilbake til "normal" stilling etter en stund?" Hvis du veldig ofte bruker en stor buttplugg vil muligens analmuskulaturen blir slapp etterhvert, men jeg tror det skal en del til. "4. Hvor dypt er det? Jeg har bare vært ca 5-7 cm inn, men det ble pluttselig veldig trangt synes jeg.(brukte bare dove såpe)" Det er vel ikke så mye mer enn 7-10 cm før tarmen gjør en knekk og det fort blir vondt. "5. Det bøyer seg litt opp ikke sant? Altså, først litt skevt inn, også bøyer det seg litt opp mot hjertet?" Først rett inn et lite stykke ja og så en knekk. "6. Er det flere "dører" som må penetreres og ikke bare rompehullet der inne?" Amer ikke. "7. Jeg prøvde og "tømme meg" i dusjen idag med dusj stråle. Det så ut til og funke, men holder det, er det mange krinker og kroker der inne?" Hvis du må på do eller nettopp har vært på do kan det være avføring nederst i tarmen, ellers er det ikke avføring helt nederst i tarmen (det ligger i et "depot" litt lenger opp såvidt jeg vet) så er det liten fare for å få avføring på det man bruker. "8. Hvor kan jeg kjøpe sånn sprøyte som ikke er for tynn? Vil helst ikke spørre i apoteket etter bare det. Er det kanskje noe "normalt" jeg kan kjøpe som har en sånn i pakken med andre ting?" Hvis du absolutt må tømme endetarmen først bør du bruke et lite klyster, miniklyx. Fås på apoteket. Men vær forberedt på at det da kan ta noen timer før du føler lyst til å putte noe inn der.... Det kan komme våt avføring en god stund etterpå! "9. Hvor langt inn må sprøyten innføres? (hvor langt inn vil jeg finne avføring...?)" Se på klysterpakken. "10. Jeg skal skaffe meg en Dildo, har du noen tips? Kanskje til en web butikk som sender annonymt." www.kondomeriet.no "11... Noe annet jeg burte vite, eller noen farer jeg må være obs på?" Virker som om du har tenkt på det meste synes jeg. ) Kos deg og lykke til! Vask det du har brukt godt i varmt såpevann etterpå, de selger sikkert noe til det bruk på kondomeriet også., 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271425-kj%C3%A6re-s%C3%B8te-gro-jeg-har-200-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-analsex/#findComment-2198884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kjøp en buttplug på kondomeriet.no, de sender anonymt. Deilig med noe stort i rumpen Deilig å bæsje da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271425-kj%C3%A6re-s%C3%B8te-gro-jeg-har-200-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-analsex/#findComment-2200889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 16/14 gutten... Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 "1. Kan man ikke ejakulere når man stimulerer analen?" Kan ikke se for meg at det skal være noen fysisk årsak til at man ikke skal kunne det. "2. Kan man få orgasme av dette, eller føles det bare godt? (Det blir bedre bare man holder på lenger?)" Mange menn synes orgasmen blir lengre og mer intes når de blir stimulert bak samtidig så det vil jeg tro ja. "3. Kan man få varig skade eller forandre på kroppen(utvide..) ved og utføre analsex i ny og ne? Vil rompehullet altid trekke seg tilbake til "normal" stilling etter en stund?" Hvis du veldig ofte bruker en stor buttplugg vil muligens analmuskulaturen blir slapp etterhvert, men jeg tror det skal en del til. "4. Hvor dypt er det? Jeg har bare vært ca 5-7 cm inn, men det ble pluttselig veldig trangt synes jeg.(brukte bare dove såpe)" Det er vel ikke så mye mer enn 7-10 cm før tarmen gjør en knekk og det fort blir vondt. "5. Det bøyer seg litt opp ikke sant? Altså, først litt skevt inn, også bøyer det seg litt opp mot hjertet?" Først rett inn et lite stykke ja og så en knekk. "6. Er det flere "dører" som må penetreres og ikke bare rompehullet der inne?" Amer ikke. "7. Jeg prøvde og "tømme meg" i dusjen idag med dusj stråle. Det så ut til og funke, men holder det, er det mange krinker og kroker der inne?" Hvis du må på do eller nettopp har vært på do kan det være avføring nederst i tarmen, ellers er det ikke avføring helt nederst i tarmen (det ligger i et "depot" litt lenger opp såvidt jeg vet) så er det liten fare for å få avføring på det man bruker. "8. Hvor kan jeg kjøpe sånn sprøyte som ikke er for tynn? Vil helst ikke spørre i apoteket etter bare det. Er det kanskje noe "normalt" jeg kan kjøpe som har en sånn i pakken med andre ting?" Hvis du absolutt må tømme endetarmen først bør du bruke et lite klyster, miniklyx. Fås på apoteket. Men vær forberedt på at det da kan ta noen timer før du føler lyst til å putte noe inn der.... Det kan komme våt avføring en god stund etterpå! "9. Hvor langt inn må sprøyten innføres? (hvor langt inn vil jeg finne avføring...?)" Se på klysterpakken. "10. Jeg skal skaffe meg en Dildo, har du noen tips? Kanskje til en web butikk som sender annonymt." www.kondomeriet.no "11... Noe annet jeg burte vite, eller noen farer jeg må være obs på?" Virker som om du har tenkt på det meste synes jeg. ) Kos deg og lykke til! Vask det du har brukt godt i varmt såpevann etterpå, de selger sikkert noe til det bruk på kondomeriet også., Tusen takk for flott svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271425-kj%C3%A6re-s%C3%B8te-gro-jeg-har-200-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-analsex/#findComment-2211943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.