Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har liknende bekkenløsning som meg? Selvom legen gjorde en test (vrikket på hoften min mens jeg lå på benken) for å se om det gjorde vondt, er jeg usikker på om det virkelig er bekkenløsning jeg har. Da alt jeg leser om det ikke tilsvarer helt det jeg kjenner.

Jeg kan av og til miste kraften i beinene, spesielt det venstre og da kan jeg falle helt sammen. Beinet(ene) klarer rett og slett, veldig plutselig/brått ikke holde meg oppe. Siger sammen. I tillegg kommer smertene ofte etter en dag på jobb, mye sitting. Da er det hovedsaklig øverst i venstre lår. Eller nederst på rompa, så det sprer seg nedver i beinet. Kan også våkne etter hvil/natten med samme smerter.

Ligger jeg på gulv(eller annen hard seng f.eks solarium) stivner jeg helt, og klarer ikke sette meg opp, pga smerter.

Dette begynte allerede i uke 5 av svangerskapet.

Noen som har det slik? Eller opplevd liknende smerter pga andre sykdommer?

Takknemlig for alle tilbakemeldinger!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271469-bekkenl%C3%B8sning-som-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Det høres veldig likt ut som mine bekkenløsningssmerter, ja. Jeg har fått fortalt at det er dette jeg har hatt. Leger har ofte ikke så mye greie på dette her, så en fysioterapeut vil nok kunne gi deg et mer riktig svar.

Hos meg pleide det å være slik at når jeg f.eks. reiste meg fra sittende stilling, så klarte jeg ikke å stå på den ene foten. Den mista på en måte kraften. Det føltes som en slags låsning midt inni hofta. Harde senger er fortsatt håpløst (snart tre år siden siste fødsel). Jeg har hatt mest smerter nedover hoftene/lårene og på rumpa. Smertene kan på en måte beskrives som å ha "tannpine" i hofta ;-)

Bekkenløsningssmerter kan kjennes ganske ulikt fra person til person.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...