Gjest igohr Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Bio-T selges i helsekostforretninger. Ser på nettsidene at dette produktet kritiseres av (var det mattilsynet?) pga fare for økt dårlig kolesterol og hjerte/kar sykdommer. Preparatet reklamerer med kolesterolfri tistelolje, men det er 1470 mg konjugert linoljesyre (cla) og 750 mg grønn te i dagsdosen som bllir anbefalt. Grønn te skulle jo være bra for hjerte/kar samt kolesterol, med en mulig vektreduksjon i tillegg? Dette er grunnen til at jeg begynte på dette produktet, men kuttet ut etter ca 7 dager pga arvelig høyt kolesterol(dette er ganske bra ved siste måling, går ikke på medisiner og er heller ikke spesielt overvektig) Har derimot mye hjerte/kar sykdom i familien samt høyt kolesterol. Jeg ble skeptisk og hoppet av. Det er så mye selvmotsigende informasjon. Hadde du anbefalt meg å kutte ut dette produktet, eller kan jeg prøve det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271525-kolesterolforh%C3%B8yning-i-forb-med-produkt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.