Gjest Rynketrynet Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Er veldig fortvilet her nå! Har nettopp fylt 34 og har plutselig fått flere rynker i den tynne huden under øynene. Har i det siste hatt det ganske strevsomt med full jobb, to barn o.s.v. og har sovet lite. For å dekke over svarte poser under øynene, har jeg brukt "Stay on cover stick" fra Nivea. Det står på den at den kan brukes til nettopp dette. Har nå oppdaget at jeg plutselig har fått flere rynker under øynene og dette ser slett ikke bra ut! Synes det er helt forferdelig! Er det noen som kan hjelpe med tips og råd til å få bort rynkene, eller er det ikke mulig?! Jeg tror det er denne sticken fra Nivea som har gjort dette! Tips om en god øyekrem som fjerner rynker? Takker for alle råd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271530-hjelp-rynker-under-%C3%B8ynene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.