Gå til innhold

Hjelp - rynker under øynene.

Anbefalte innlegg

Gjest Rynketrynet

Er veldig fortvilet her nå! Har nettopp fylt 34 og har plutselig fått flere rynker i den tynne huden under øynene. Har i det siste hatt det ganske strevsomt med full jobb, to barn o.s.v. og har sovet lite. For å dekke over svarte poser under øynene, har jeg brukt "Stay on cover stick" fra Nivea. Det står på den at den kan brukes til nettopp dette. Har nå oppdaget at jeg plutselig har fått flere rynker under øynene og dette ser slett ikke bra ut! Synes det er helt forferdelig! Er det noen som kan hjelpe med tips og råd til å få bort rynkene, eller er det ikke mulig?! Jeg tror det er denne sticken fra Nivea som har gjort dette! Tips om en god øyekrem som fjerner rynker? Takker for alle råd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271530-hjelp-rynker-under-%C3%B8ynene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...