Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp meg!

For ti minutter siden oppdaget jeg et slags utslett øverst på innsiden av låret, helt inntil kjønnshårveksten. Det er rødt og nuppete og er litt ømt når jeg tar på det.

Hva i all verden er dette? Jeg hadde besøk av kjæresten min i natt, men han er den eneste sex-partneren jeg har hatt og den eneste han har hatt før meg var jomfru. Så dette er vel ingen kjønnssykdom? Men hva er det? Har ingen jeg kan spørre og er ganske redd nå.

I en av nuppene kunne jeg klemme ut en ørliten prikk med materie. For et par dager siden barberte jeg meg her, er det en allergisk reaksjon? Har ikke merket noe de tidligere gangene jeg har gjort dette.

Kjempetakknemlig for raskt svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27159-kj%C3%B8nnssykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...