Gjest Lasse1 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har et lite spørsmål til dere... Jeg har et gryende forhold på gang med en person...hvertfall fra MIN side:-) Denne personen virker som svaret på mine drømmer i utgangspunktet, og har sjelden truffet maken, og kanskje derfor jeg tenker som jeg gjør... Jeg er ikke mer enn "normalt" sjalu tror jeg...har vært borti sånne sykelige sjalu mennesker tidligere, som tror og mener alt om det meste, og sår tvil omtrent bare man er på butikken å kjøper en liter melk. Det jeg spør om, er om det er riktig å ta opp ting som man føler kan settes tvil med den oppriktige interessen hos den andre, og i såfall hvordan? Eller ville det da bare føre til at man DYTTER den andre fra seg... Har jo lest litt om at er man for pågående så gjør man seg selv en bjørnetjeneste, da den andre da lett kan føle seg "fanget"...eller miste sin egen råderett...litt sånn fengslet. Bare lurer...for...tidligere så fikk jeg sms er, tidlig og seint om at personen tenker på meg, ringte støtt og stadig, men nå er det liksom blitt veeeeeldig langt imellom..også har jeg ved et noen anledninger opplevet at, når vi har chattet på nettet, så har denne personen fortalt at feks "nå MÅ jeg logge av, for jeg skal spise"....åsså har denne personen 10 sekunder etterpå logget seg på et annet chatteprogram osv... Mulig jeg driver å blir litt paranoid her men...virker litt rart når det SÅ tidlig brukes unnskyldninger for å avslutte samtaler med meg for så å snakke med andre..Og det må denne personen for all del også gjøre, altså chatte med andre, bare hyggelig det å holde kontakten med andre, men det gjøres her på til tider litt merkelig måte.. Jeg har hele tiden fortalt at jeg også har en del chattevenner, og bruker litt tid på det, men jeg SKJULER det da heller ikke.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271608-n%C3%A5r-skal-man-si-i-fra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest si ifra NÅ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Si fra med en gang om hva som plager deg på en naturlig og oppriktig måte uten å virke desperat. Om personen blir redd og stikker, så hadde det skjedd før eller senere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271608-n%C3%A5r-skal-man-si-i-fra/#findComment-2199323 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.