Gå til innhold

flat kul under armen! hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 og har så lenge jeg kan huske hatt en føflekk mellom venstre bryst og armhulen. Det har blødd fra føflekken noen ganger da jeg har pirket på den i tenårene. Nå har den imidlertid "uprovosert" blødd to ganger på et par måneder, og det såpass at jeg har satt på plaster. For ca. en uke siden så jeg at det er en slags oval, ganske flat kul eller hva jeg skal kalle det, den minner kanskje mer om en skive, på halvannen ganger én centimeter. Den kjennes ganske fast og ikke ruglete ut, og sitter under området til den kjipe føflekken. Kulen synes bare når jeg løfter armen i været, og jeg kjenner ikke noe mer til denne flaten. Har legetime om fire dager, men det er så lenge å vente! Noen som har noen som helst anelse om hva dette kan være? Hadde vært supertaknemlig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271633-flat-kul-under-armen-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...