Gå til innhold

angående tråd under!! viktig med svar

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87

jeg leste en tråd tidligere om en som hadde utfold som luktet eller noe i den duern. dere sa da at dette kunne være vaginal......?? er det noe medesin mot det krem eller lignende? tror jeg har det for ting er ikke på stell der nede... jeg har lite utflod til tider ingenting, men det lukter skikkelig surt, råttent, noen ganger "gammel sæd" (uen at jeg har hatt samleie den uken i det hele tatt! er utrolig slitsomt å ikke vite hva det er. skal t legen på onsd, kan jo nevne det da.. men hadde vært greit å få svar på _tråden under_ da det kan være det.... kan forklare bedre viss noen lurer (om de tror de vet hva det er)

har ikke tid til å skrive mer nå.... er forresten i uke 11.....

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...