Gå til innhold

Sprengte Trommehinner

Anbefalte innlegg

Gjest Nikolai D.

Hei Jeg var i Austrlia for 4 uker siden, og der dykket jeg noen dager. Etterpå hadde jeg mye dotter i venstre øre, og jeg hørte ikke så godt. 3 dager senere våknet jeg opp med at det kom gul væske ut av venstre øre, fikk høre at dette var tegn på sprengt trommehinne, og jeg holdt meg unna vann og gikk med en liten gasbinddott i øret så dette fikk gro ifred. Men nå 4 uker etter hører jeg fortsatt ikke helt bra på det øret og inatt så begynte det å komme samme gule væsen ut av det andre (høyre) øret, føles akkurat ut som det gjørde første gangen det sprang i det venstre. Hva har skjedd? Er det Trommehinnen som er sprengt? Hvorfor? Det kan vel ikke ha noe med det varme klimaet å gjøre, jeg reiste videre fra australia til thailand hvor jeg er nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271680-sprengte-trommehinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...