Gjest Nikolai D. Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei Jeg var i Austrlia for 4 uker siden, og der dykket jeg noen dager. Etterpå hadde jeg mye dotter i venstre øre, og jeg hørte ikke så godt. 3 dager senere våknet jeg opp med at det kom gul væske ut av venstre øre, fikk høre at dette var tegn på sprengt trommehinne, og jeg holdt meg unna vann og gikk med en liten gasbinddott i øret så dette fikk gro ifred. Men nå 4 uker etter hører jeg fortsatt ikke helt bra på det øret og inatt så begynte det å komme samme gule væsen ut av det andre (høyre) øret, føles akkurat ut som det gjørde første gangen det sprang i det venstre. Hva har skjedd? Er det Trommehinnen som er sprengt? Hvorfor? Det kan vel ikke ha noe med det varme klimaet å gjøre, jeg reiste videre fra australia til thailand hvor jeg er nå? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271680-sprengte-trommehinner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.