Gå til innhold

sex med en prostituert i utlandet

Anbefalte innlegg

Gjest mann34_år

Det hadde jeg, med kondom. Bare for å ha gjort det så tok jeg en clamydia test, den var negativ. Har hat litt små sår hals siste tiden, kan dette være tegn på noe? Eller hadde dere slått dere til ro med at dere sikkert ikke er blitt smittet av noe slikt som hiv. Har lite lyst å ta blodprøve.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271777-sex-med-en-prostituert-i-utlandet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Med mindre kondomen røyk trenger du ikke frykte noe (bortsett fra herpes hvis du klina med dama, og clamydia/gonorre hvis hun sugde deg uten kondom, men Clamydia er du sjekka for og gonorre tror jeg ikke går upåaktet hen). Selv om kondomen hadde røket hadde faren for hiv vært enormt liten, med mindre samleiet var analt. Faren for hivsmitte etter vaginalt samleie med en hivpositiv person, uten kondom, er noe sånt som 0,0-etellerannet prosent for menn. Du kan naturligvis "vinne i lotto", men ikke med mindre du spiller, og med intakt kondom har du ikke spilt.

Men hvis du er av typen som kommer til å gruble på deg magesår ville jeg tatt en blodprøve likevel. Magesår er kjipe greier.

Vondt i halsen er for øvrig et forkjølelsesymtom, men ved hiv vil de fleste oppleve monokulose (kyssesyken)-sympotomer med kraftige halssmerter, feber, nattesvette og hovne lymfeknuter 3-6 uker etter smitte.

Gjest mann34_år

Med mindre kondomen røyk trenger du ikke frykte noe (bortsett fra herpes hvis du klina med dama, og clamydia/gonorre hvis hun sugde deg uten kondom, men Clamydia er du sjekka for og gonorre tror jeg ikke går upåaktet hen). Selv om kondomen hadde røket hadde faren for hiv vært enormt liten, med mindre samleiet var analt. Faren for hivsmitte etter vaginalt samleie med en hivpositiv person, uten kondom, er noe sånt som 0,0-etellerannet prosent for menn. Du kan naturligvis "vinne i lotto", men ikke med mindre du spiller, og med intakt kondom har du ikke spilt.

Men hvis du er av typen som kommer til å gruble på deg magesår ville jeg tatt en blodprøve likevel. Magesår er kjipe greier.

Vondt i halsen er for øvrig et forkjølelsesymtom, men ved hiv vil de fleste oppleve monokulose (kyssesyken)-sympotomer med kraftige halssmerter, feber, nattesvette og hovne lymfeknuter 3-6 uker etter smitte.

kraftige halssmerter altså? Og hove lymfeknuter i halsen? Hvordan kjennes det ut da med hovne lymfer?

Jeg er bare litt små sår i halsen og tørr i kjeften...

Gjest dingilong

kraftige halssmerter altså? Og hove lymfeknuter i halsen? Hvordan kjennes det ut da med hovne lymfer?

Det er veldig vondt, du kjenner en stråling oppover halsen. Det kan vær du kjenner en kul på halsen, som da er lymfekjertelen.

Og det gjør gjerne vondt å svelge og du kan gjerne hoste noe.

Fra 3-6 uker etter smitte kan du få feber, hudutslett,kyssesyklignende følelse..

Konklusjon: Du har en helt vanlig forkjølelse, men gå til legen uansett.. Vanskelig å gi diagnose her=)

lykke til

ShitDiddelyDo

Du høres usikker ut. Gå til legen og få bekrefta at du er frisk. Hvis ikke kommer du til å stresse på deg sykdom.

Det er den eneste muligheten.

Annonse

Gjest mann34_år

Fatter ikke hvorfor dere gjør sånt? Av så mange grunner.

... Men redselen for ekkel smitte er jo en ting som taler imot.

Jeg vet! Det bare skjedde, og det er første gang! Og absolutt siste gang!! Håper bare så inderlig at jeg ikke er smittet av noe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...