Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest grorud

Har i flere år vært plaget av intens verk i bena og midt i brystet. Har arbeid der jeg står det meste av dagen. Har gode sko og varierer uten at det hjelper. Verken er i leggen, får jeg problemer med å puste, blir svimmel og uvel. Kroppen er svært treg, har konstant smerter i brystet synes det er merkelig at ting går så sent.Er vant til å være aktiv, gjøre hva jeg vil.Bruker Albyl-e mot smerter, og for å få fart på kroppen. Har brukt støttetrømper en stund. Smerten flytter seg til nakke/hals/hode. Liker ikke dette.Er mye svimmel, probl. m.balansen og konsentrasjon. Har flere gang.i uken hjerterytmeforstyrrelser. det rister inne i brystet.45 år.kv. Røker ikke,spiser,lever sunt.mosjonerer det som er mulig, men svimmelheten begrenser dette drastisk. svar utbes

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271797-tette-blod%C3%A5rer/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Einar Søyland, spesialist i hjertesykdommer

Svar til Grorud.

Beklager sent svar, grunnet fravær.

Det var et ganske mangeartet symptombilde hos en relativt ung kvinne. Å få dette under en "hatt" vil i det minste kreve at du får foretatt en grundig, klinisk undersøkelse og vurdering. Hvis du har hatt slike symptomer i flere år vil jeg tro at du har tatt det opp med din lege. Hvis ikke bør du gjøre det omgående.

Jeg har mine tvil om dette egentlig er plager du får fra sirkulasjonssystemet, men det er nok det første som bør vurderes. Din fastlege vil være den naturlige første stasjon på veien til å få dette kartlagt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271797-tette-blod%C3%A5rer/#findComment-2205546
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...