Gå til innhold

hvordan skal forholdet ende?

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert gutt 23

Hei. Kjæresten min og jeg har vært sammen i nesten 2 år nå, og som alle forhold er det både krangling og lykke. De siste to månedene har kjæresten min fått litt depresjoner(hun er 19), noe som går litt utover forholdet vårt, fordi hun ikke lenger er like flink til å vise følelser, noe jeg respekterer, selv om det gnager veldig. Men vi elsker hverandre kjempemasse fremdeles, det er det ingen tvil om, vi har snakket masse om det. For 2 uker siden, snakket hun om at vi skulle ha pause, slik at hun kunne tenke mer på seg selv, denne pausen, ga vi egentlig opp, og vi er nå sammen på vanlig vis. Vi bor forøvrig 12 mil fra hverandre, siden jeg studerer og hun jobber i hjembyen. I det siste synes jeg hun på en måte, det virker som hun gir litt opp på forholdet vårt og er usikker på om det kan fikses igjen, og hun gir uttrykk for at hun ikke vil krangle og sånn mer. Jeg har vært i et lengre forhold tidligere , er litt eldre og derfor har jeg mer erfaringer med slikt, og jeg mener så og si at vi ikke har noe stort problem og at dette kan fikses, bare vi får vært litt mer sammen nå som påska kommer og sånn, men jeg føler jeg har vanskelig for å overbevise henne om at vi skal satse ordentlig på oss. Saken er jo at vi elsker hverandre kjempehøyt, og da ser jeg ikke vitsen med å gjøre det slutt, for jeg vet vi kan få det til. Så det store spørsmålet ligger egentlig i om dere kan gi meg noen tips her, om hva jeg skal gjøre? Jeg er helt rådvill, men det jeg vet er at jeg ikke vil miste henne, for jeg elsker henne veldig høyt og jeg er villig til å kjempe for forholdet vårt. Det skal legges til at vi krangler mest når vi er borte fra hverandre, over tlf og sånn, mens når vi er sammen, har vi det topp, bortsett fra at hun kanskje ikke har det like bra, siden hun sliter litt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271820-hvordan-skal-forholdet-ende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun var bare 17 da dere ble sammen og det er veldig ungt og jeg synes ikke det er noe rart om hun er på vei ut av forholdet - dessverre. 17 år er egentlig for ungt til å binde seg "for resten av livet", jeg sier ikke at forhold som inngås i så ung alder er dødsdømte før eller siden, men...

Hun var bare 17 da dere ble sammen og det er veldig ungt og jeg synes ikke det er noe rart om hun er på vei ut av forholdet - dessverre. 17 år er egentlig for ungt til å binde seg "for resten av livet", jeg sier ikke at forhold som inngås i så ung alder er dødsdømte før eller siden, men...

ja, 17, men fylte 18 en uke etterpå.. hun er født i 87, jeg i 84, og vi ble sammen i 2005.. men takk for svar, men det skal legges til at hun bare rett før jul og flere ganger før og etter det har sagt at hun er klar for å binde seg ordentlig, vi har ganske mange planer, det er bare det at vi ikke får gjort noe med de foreløpig, fordi jeg er bundet til den skolen jeg går på i halvannet år til. Og hun sliter tydeligvis litt mer med avstand enn jeg gjør, siden jeg tidligere har hatt avstandsforhold og vet litt mer om hva det innebærer..

ja, 17, men fylte 18 en uke etterpå.. hun er født i 87, jeg i 84, og vi ble sammen i 2005.. men takk for svar, men det skal legges til at hun bare rett før jul og flere ganger før og etter det har sagt at hun er klar for å binde seg ordentlig, vi har ganske mange planer, det er bare det at vi ikke får gjort noe med de foreløpig, fordi jeg er bundet til den skolen jeg går på i halvannet år til. Og hun sliter tydeligvis litt mer med avstand enn jeg gjør, siden jeg tidligere har hatt avstandsforhold og vet litt mer om hva det innebærer..

Det er bare det serru' at en 17-åring er ikke så moden som h*n tror. :o)

Det er bare det serru' at en 17-åring er ikke så moden som h*n tror. :o)

jeg er jo helt klar over at 17åringer er veldig umodne, hehe.. men hun er jo ikke 17 nå lenger, så hvorfor har hun ikke tenkt på dette før.. Eller er jo egentlig glad for det, men hun har jo rast fra seg nok, som hun selv sier..

jeg er jo helt klar over at 17åringer er veldig umodne, hehe.. men hun er jo ikke 17 nå lenger, så hvorfor har hun ikke tenkt på dette før.. Eller er jo egentlig glad for det, men hun har jo rast fra seg nok, som hun selv sier..

Hun er 19 nå ja, sorry, hang ikke helt med der. Men uansett har hun jo vært sammen med deg i to år - så om hun har "rast fra seg" må hun ha begynt tidlig med å "rase"?!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...