Gå til innhold

hvordan skal forholdet ende?

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert gutt 23

Hei. Kjæresten min og jeg har vært sammen i nesten 2 år nå, og som alle forhold er det både krangling og lykke. De siste to månedene har kjæresten min fått litt depresjoner(hun er 19), noe som går litt utover forholdet vårt, fordi hun ikke lenger er like flink til å vise følelser, noe jeg respekterer, selv om det gnager veldig. Men vi elsker hverandre kjempemasse fremdeles, det er det ingen tvil om, vi har snakket masse om det. For 2 uker siden, snakket hun om at vi skulle ha pause, slik at hun kunne tenke mer på seg selv, denne pausen, ga vi egentlig opp, og vi er nå sammen på vanlig vis. Vi bor forøvrig 12 mil fra hverandre, siden jeg studerer og hun jobber i hjembyen. I det siste synes jeg hun på en måte, det virker som hun gir litt opp på forholdet vårt og er usikker på om det kan fikses igjen, og hun gir uttrykk for at hun ikke vil krangle og sånn mer. Jeg har vært i et lengre forhold tidligere , er litt eldre og derfor har jeg mer erfaringer med slikt, og jeg mener så og si at vi ikke har noe stort problem og at dette kan fikses, bare vi får vært litt mer sammen nå som påska kommer og sånn, men jeg føler jeg har vanskelig for å overbevise henne om at vi skal satse ordentlig på oss. Saken er jo at vi elsker hverandre kjempehøyt, og da ser jeg ikke vitsen med å gjøre det slutt, for jeg vet vi kan få det til. Så det store spørsmålet ligger egentlig i om dere kan gi meg noen tips her, om hva jeg skal gjøre? Jeg er helt rådvill, men det jeg vet er at jeg ikke vil miste henne, for jeg elsker henne veldig høyt og jeg er villig til å kjempe for forholdet vårt. Det skal legges til at vi krangler mest når vi er borte fra hverandre, over tlf og sånn, mens når vi er sammen, har vi det topp, bortsett fra at hun kanskje ikke har det like bra, siden hun sliter litt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271820-hvordan-skal-forholdet-ende/
Del på andre sider