Gå til innhold

Trenger jeg å teste meg?

Anbefalte innlegg

leopardmønstretkjeledress

Hei!

Jeg og kjæresten min har hatt sex opptil flere ganger, men vi har alltid brukt kondom. Vi har også gitt hverandre munnsex. Når kjæresten min forleden dag var hos legen, fikk han vite at han har en kjønnssykdom, men han vet ikke hva den heter. Men det er ikke Klamydia! Han har fått en kur på 4 uker, og det skulle være en svak variant.. Hva kan det være, og trenger jeg å teste meg?

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271832-trenger-jeg-%C3%A5-teste-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva den heter? Legen sier jo fra om det-uansett står det jo på resepten??? Men ja, test deg uansett du tror jeg.. Kan være greit å gjøre i jevne mellomrom=)

lykke til

Det var kjønnsvorter eller noe..Men hvis jeg skal teste meg, hva må jeg gjøre da? Må jeg til gynekolog, eller trenger jeg bare å levere en urinprøve?

Gjest check it out

Det var kjønnsvorter eller noe..Men hvis jeg skal teste meg, hva må jeg gjøre da? Må jeg til gynekolog, eller trenger jeg bare å levere en urinprøve?

Er det kjønnsvorter må du ha en gynekologisk undersøkelse ja, men ofte skjer behandlingen på legekontoret.. ville jeg dratt til fastlegen uansett jeg . Kjønnsvorter kommer ofte av hyppig partnerskifte uten kondom(vet aldri hva slags andre lurerier det er der nede hos ham) :)

Lykke til

Er det kjønnsvorter må du ha en gynekologisk undersøkelse ja, men ofte skjer behandlingen på legekontoret.. ville jeg dratt til fastlegen uansett jeg . Kjønnsvorter kommer ofte av hyppig partnerskifte uten kondom(vet aldri hva slags andre lurerier det er der nede hos ham) :)

Lykke til

Takktakk!

Han er den første kjæresten min da, og han har bare hatt èn før meg. Og vi har, som sagt, alltid brukt kondom, bortsett fra når vi ga hverandre munnsex...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg synes at du skal prøve å oppklare hva slags kjønnsykdom kjæresten din har. Det er god praksis å behandle begge partnere hvis den ene har fått påvist seksult overførbar sykdom.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...