Gå til innhold

Nervøs i forkant av russetreff!

Anbefalte innlegg

Gjest gutt85oppland

Hei alle dere.

Nå er det ca en måned til dama (18år) skal på russetreff på lillehammer og jeg kjenner at nervøsiteten kommer sigende.

Jeg har hatt en fortid med å være sjalu, men har klart å komme over dette nå i løpet av sommeren og vinteren.

Når hun begynte på allmennefag visste jeg at russetiden antageligvis kom til å bli problematisk for meg, og at jeg har gruet meg veldig til å møte dette problemet.

Jeg VET at jenta jeg har er skikkelig, og at hun ikke vil gjøre noe for å såre meg, men akkurat et russetreff der det er veldig mye alkohol inne i bildet har jeg all verdens respekt for!

Noe av problemet er nettop at jeg har hørt så mye om russetreff, b.l.a all den tilfeldige sexen, nakenheten og alkoholen, og bare tanken på dette gjør meg skjelven.

Nå skal det sies at vi har vært sammen i fire år, og har et kjempesolid forhold, vi kan prate om alt og vi vet akkurat hvor vi har hverandre. Men et russetreff?

Noen råd kanskje? :)

Mvh

Nervøs gutt 21

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271870-nerv%C3%B8s-i-forkant-av-russetreff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt råd er SLAPP AV! Man må ikke drekka, pule, spy og slåss selv om man er russ på russetreff. :) Jeg var en det folk kaller vill festløve som både drakk for mye og kunne finne på mye tull, men jeg var verken naken eller hadde sex med noen på russetreff, for kjæresten hadde jeg hjemme. :) Og det var godt å krype oppi senga hans etter en natts fest, med god samvittighet. Ikke alle som er helt gale i russetiden, man skla jo leve etterpå også.

Vil råde deg til å bare stole på dama di, og ikke mase om dette. Når hun er på treff får du ta deg en tur ut med gutta da vettu og ha det litt gøy selv. Bare tenk deg i fremtiden alle de jobbturene osv. samboeren/kona di må delta på - skal du plages så lang tid i forkant har du et stort problem. jeg hadde blitt gal hvis samboern min skulle mase om utroskap hver gang jeg skulle ut å reise med jobben.. Det er mye alkohol på sånne turer og noen ganger, men oppfører meg som folk for det. Mannen min har jeg hjemme, så har ingen behov for å hoppe i høyet med ukjente menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...