Gjest dirtbag/ naomi wannabe Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Skjønner ingenting lenger. Den ene dagen føler jeg meg helt "tipp-topp" og den andre dagen hater jeg alt og alle. Har de verste humørsvigningene. I går var alt bare deilig, klarte akkurat å presse meg inn i en gammel bukse og tenkte "yes! til mandag sitter den som et skudd!" Var så lykkelig over hvor flink jeg hadde vært at jeg tok meg en smugrøyk på terassen. Det er belønningen min hver dag jeg har vært flink, enda jeg egentlig ikke røyker til vanlig. Og så leste jeg i "sagaen om isfolket" boken. Det er også kun lov de dagene jeg har vært flink. (Har med andre ord ikke kommet så langt) Men i dag var ALT snudd på hodet. Begynnte med en pitte liten salat som ikke sto på "matplanen" Da var alt håp ute. STOR søndagsfrokost, søndagsmiddag, dessert og alt. Lokket min søster med mange ting for at hun skulle gå på Esso og kjøpe snop til meg. (tør ikke gå selv, er redd for hva folk vil si om meg) Da min søster spurte hvorfor jeg var så desperat løy jeg o gsa at jeg skulle ha tentamen i morgen. Skjønner det bare ikke, den ene dagen er jeg i perlehumør. Den neste er alt snudd opp ned ser ingen vits i noe lenger. Ikke noe håp. Livet stinker. Fra happiness til tårer og frustrasjon på få minutter, og bare på grunn av hva jeg putter i munnen? Skjønner det ikke. Har akkurat overtalt mamma til å slippe skolen i morgen pga. bla,bla og masse løgn. Kan jeg ikke gå i den buksen kan det være det samme. Driter i alt, skole og venner og alt. Isolerer meg selv. Skjønner ingenting uansett. Ps: Skifter "nick" til "naomi wannabe" bare så dere vet det het dirtbag fordi jeg hørte på "Teenage Dirtbag" sangen da jeg skulle velge nick første gangen, men det nikcet var opptatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27189-skj%C3%B8nner-ingenting-lenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten84 Skrevet 15. mai 2001 Del Skrevet 15. mai 2001 Uff, det er ikke lett dette livet nei... Men du må ikke gi opp! Husk det. Vet ikke hva jeg skal si til deg for at du skal føle deg bedre jeg, har det ikke helt greit selv heller, så blir nesten bare enda mer trist av å lese her... Men tenkte jeg skulle skrive et lite svar til deg likevel. Syns det så ut som du trengte litt oppmuntring... Naomi wannabe... Er det så mye bedre enn dirtbag egentlig..? Bare min mening altså, ikke bry deg om det... Men det nicket er vel ikke akkurat særlig positivt det heller... Men det er nå så, det er ikke det som er poenget! Husker ikke helt om du har skrevet det før, eller jeg har spurt deg om det, men hvor gammel er du? Jo, tror jeg har spurt om det... Oi, teit å spørre igjen, men ikke svar hvis du ikke vil da... Uansett så håper jeg at de siste dagene har gått bedre enn du trodde... Kom du deg på skolen mandag? Uff, nei, ting er ikke bestandig lett... Unnskyld at jeg ikke har noe mer oppmuntrende å si... Skulle gjerne hatt det altså... *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27189-skj%C3%B8nner-ingenting-lenger/#findComment-111374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 15. mai 2001 Del Skrevet 15. mai 2001 Kjære dirtybag/naomi wannabene! Dine humørsvigninger eller dine tildels motstridende, ofte blandete, ambivalente følelser beksives ofte ved spiseforstyrrelser. Det er forvirrende å ha en spiseforstyrrelse og det er ofte vanskelig å forstå hva disse forvirrende følelsene og tankene dreier seg om. Mange velger å søke hjelp, få hjelp til å lære å sette ord på, beskrive, skjønne, forstå hva det er spiseforstyrrelsen egentlig betyr og gjennom en bedre forståelse av seg selv og sf etterhvert få en positiv endring- kanskje innse at sf er der i stedet for noe annet?! Kanskje dette også kunne være en vei å gå for deg, lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27189-skj%C3%B8nner-ingenting-lenger/#findComment-111514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.