Gå til innhold

melk i puppene, ikke gravid

Anbefalte innlegg

Gjest melk i puppene-ikke gravid

Heisann. Visste ikke helt hvor jeg skulle skrive inn dette..

Jeg har hatt melk i brystene i litt over 1 år nå.. Er ikke gravid, har aldri vært gravid og har ikke planer om å bli gravid, ennå.

Går på cerazette(p-piller), cipralex(antidepressiva), Kestine(allergitabletter)

kan det være noe med dem å gjøre?

Eller hva annet kan det vær?

Det komme ut når jeg presser på dem- Kommer en liten dråpe hver gang, jeg kan presse på i all evighet. ``Melken`` er helt lys/hvit. Kan tilogmed få våte gensere avogtil(travelt)..

Føler meg nesten som en stolt mor her, men ungen mangler.. Takk på forhånd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271901-melk-i-puppene-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest melk i puppene-ikke gravid

Hvor lenge har du brukt cipralex? Er en bivirkning av denne tabletten om jeg ikke husker helt feil.

1 år. Men når jeg har tenkt på det litt, kom melken før. Jeg har lest at det kan være symptomer på svulst,blir livredd,off

hadde også dette da jeg gikk på cipralex....har sluttet, har det fortsatt men ikke så mye nå

Jeg er nok litt treig, men skjønnte ikke helt hva du mente med svaret ditt.

Om du tar en slik blodprøve som jeg sa (skrev) i mitt forrige svar til deg, kan du ihvertfall få avkreftet eller bekreftet om du har Hyperprolaktinemi. Dette er relativt uskyldig, men kan skape prolaktinomer, og krever derfor forebygging/behandling, viss nivået er (skulle være) høyt.

Et lite stikk i armen, bare :).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...