rhim Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jente på 24 år seksuelt aktiv. Har i perioder og utenom menstruasjon ofte takvise smerter i underlivet/nederst i magen. Bruker yasminelle p-piller,negative tester for kjønnssykdommer men fikk flagyl for påvist bakteriell vaginose i fjor. tilsynelatende siden da har også smertene vedvart og jeg har også siden da utviklet recidiverende UVI. Jeg har smerter helt nederst i magen og føles som om det ligger "bak"blæren(forovervendt livmor)når de takvise smertene kommer. kjenner det etter samleie(som om vagina er for kort)og penis stanger oppi,andre ganger trenger jeg ikke kjenne dette,- og ved vannlatning føler jeg "kloen" slår ned igjen.tilogmed var for dette når det går luft,normalt avføringsmønster. utfloden har endret seg,liten mengde og lukter nesten gammel mensen.sjenerende for meg selv og gir liten lyst.Syklus normal og iform ellers men smertene er tettere og jeg er urolig for evt infeksjon... hilsen bekymret hilsen bekymret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271930-magesmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.