slapp 58-åring Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg er en mann i slutten av 50 årene som tidvis lider av slapphet. Er epileptiker, går på medisiner og er anfallsfri. Men tidvis kan jeg blir utrolig slapp. Har liksom ingen formening om hva er årsaken. Det kommer med ujevne mellomrom, ca 4-5 ganger i året. Har vært inne på tanken om at det kan være angst. Når jeg er slapp skvetter jeg veldig lett og det skal ikke mer til enn at telefonen ringer så skvetter jeg til. Dette utløser ofte denne slappheten og som føles som en sperre i kroppen og som jeg kan ha opptil flere dager før det gir seg.Har vært hos fastlegen uten at han kunne finne noe. Jeg torte ikke snakke om angst til han og ikke om det er Epilepsien heller. Er det noen der utee som har noe lignende eller kan si hva dette er? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/271941-periodevis-slapphet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.