Gå til innhold

Har så lyst til å møte ham, men tør ikke!

Anbefalte innlegg

Gjest nett-dating

Hei!

Har chattet/mailet/sms'et med en kar i ca tre uker nå. Vi er veldig på bølgelengde og kontakten med ham er blitt noe jeg setter pris på.

Så langt liker jeg ham virkelig og vi har kjemi "på papiret". Men hvordan blir det å møte ham? Er så redd for at det ikke er noe der...Samtidig skjønner jeg jo at den som intet våger intet vinner.

Jeg har sett bilde av ham og han ser kjekk ut. Han har sett ett bilde av meg. Det var litt utydelig og det var tatt på en stor fest hvor jeg var stæsjet opp, looking my best. Han ble tydeligvis ikke skremt, men jeg er så redd for at han skal bli skuffet når han treffer meg i virkeligheten.

Vi har begge lyst til å møte hverandre snart, men når jeg tenker på det blir jeg så nervøs at det gjør fysisk vondt. Har aldri gjort noe sånt før! Han er litt sjenert han også, men ikke så sjenert at han ikke tør.

Noen som kan komme med noen opp-psykende ord? Jeg ser for meg å treffe ham om kvelden.. Blir for skummelt i fullt dagslys, det takler jeg ikke. Hva er best? Kino? Pub?

Fortsetter under...

Jeg hadde tatt ham med på et rolig utested, med mulighet for intim samtale, drikking, dansing osv.. på den måten er dere liksom ikke alene. (gjorde det selv for noen mnd siden, og det fungerte kjempefint)

Du vet jo svaret selv- den som intet våger, intet vinner ;) go for it!!! lykke til!

Så artig! :o) Når jeg har vært på date har jeg foretrukket en rolig "rimelig" restaurat og en lett middag. Folk rundt (helt alene blir for skummelt med en ukjent mann), litt musikk i bakgrunnen og mat, dessuten kan man gå etter maten om man føler at dette ble helt feil - noe som skjedde i alle fall en av gangene. :o) Har også opplevd å bli sittende i 4 timer, uten at det ble noe mer av det også til slutt.

Men sørg for at noen vet hvem du møter, hvor og når! Man kan aldri være forsiktig nok. Jeg ga alltid en eller annen beskjed om å ringe meg om vedkommende ikke hadde hørt noe fra meg innen et visst tidspunkt, sånn for sikkerhets skyld.

Kino hadde jeg ikke valgt, da vil dere jo ikke kunne snakke sammen i det hele tatt da, bare sitte der i mørket og ikke få med dere noe som helst av filmen heller. ;o)

Jeg har ingen erfaring med dette, men ville nok valgt å treffe ham på et sted der det er andre folk. Som Lillemus også sier, man vet jo aldri.

Tror jeg hadde valgt å treffe ham på en koselig restaurant - ikke for fin. Der kan dere snakke sammen samtidig som det finnes naturlige samtalemner hvis dere går litt i stå. (Maten, andre folk, kelnere osv)

Du har da også muligheten for å stikke hjem når dere har spist, eller dere kan forlenge kvelden hvis dere koser dere sammen.

Og for all del, meld fra hvor du går :)

Jeg hadde møtt ham på en cafe eller pub. Ikke middag. Skal man spise et måltid sammen så "må" man sitte der til man er ferdig. Når man møtes for en kaffe eller en øl så kan man bryte opp når man vil. Kanskje en pub er tingen. En øl og praten går lettere ;-)

Jeg har vært på noen internettdater og den korteste varte kun så lenge det tok å drikke en kaffe. Skjønte umiddelbart at vi ikke passet sammen. Den lengste daten tok 5 timer og utallige kopper kaffe.

En gåtur kan også være tingen. Det hjelper å være aktiv. Lett å prate når man går og man slipper stadig øyekontakt. Velg bare et område hvor det ferdes en del andre mennesker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...