Gå til innhold

Barbering av kvinnens underliv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Mitt tips: La friseringen inngå som en del av et spennende forspill. La henne sitte godt tilbakelent, dandert med mange puter med et håndkle under seg. Din oppgave blir å rake og vaske bort hårene i passelig lunkent vann. Bruk høvel + barberskum + håndkle til å tørke bort vannet/skummet/hårene underveis. Vær ekstra forsiktig på innsiden av leppene. Vask godt over det hele når du er ferdig. Ha på en uparfymert lotion etterpå.

Du finner mer om barbering i boka "Sex – ja takk!" som du får lånt på de fleste biblioteker.

Lykke til!

Mitt tips: La friseringen inngå som en del av et spennende forspill. La henne sitte godt tilbakelent, dandert med mange puter med et håndkle under seg. Din oppgave blir å rake og vaske bort hårene i passelig lunkent vann. Bruk høvel + barberskum + håndkle til å tørke bort vannet/skummet/hårene underveis. Vær ekstra forsiktig på innsiden av leppene. Vask godt over det hele når du er ferdig. Ha på en uparfymert lotion etterpå.

Du finner mer om barbering i boka "Sex – ja takk!" som du får lånt på de fleste biblioteker.

Lykke til!

Hmmm... Vokser det hår på innsiden av leppene til jentene?

Jeg lærer stadig noe nytt...

Det barberingstrikset hørtes forresten litt morsomt ut, først barberer jeg henne så hun meg...

Inte dumt :)

Eller hva sier du kjærsten min? (ikke Gro altså). :)

Det barberingstrikset hørtes forresten litt morsomt ut, først barberer jeg henne så hun meg...

"Hmmm... Vokser det hår på innsiden av leppene til jentene?"

For noe tull, det må isåfall være ekstreme tilfeller. Off hva slags dåser er det da?

Annonse

"Hmmm... Vokser det hår på innsiden av leppene til jentene?"

For noe tull, det må isåfall være ekstreme tilfeller. Off hva slags dåser er det da?

Huff, bra jeg ikke var alene om å tro at det ikke vokste noe der...

Tror da man burde ha sett det om det var vanlig :)

Kvinners underliv er forskjellige, og noen har også hår på innsiden av leppene.

Det var en tråd om det for lenge lenge leeeeeenge siden. Var ei jente som spurte om det var normalt, fordi kjæresten hennes hadde kommet med en eller annen frekk kommentar om at "det er vel ikke vanlig" eller noe i den duren. Men, fra de som svarte, kan man godt si at det er helt normalt å ha hår der, men også helt normalt å ikke ha hår der.

Der du ikke har sett disse håra kan de være barbert bort vettu .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...