Gå til innhold

penis"brudd"?

Anbefalte innlegg

Gjest Alteropptatt 23

Heisann!

Gikk på en smell i en privat hyrdestund der jeg opplevde ganske store smerter i penis, men ikke nok til at jeg stoppet opp av den grunn. I ettertid fikk jeg en ganske kraftig bøy i penis, oppover mot navlen, noe som er nokså sjenerende i seg selv, men i tillegg til dette har penis blitt mye mer følsom og jeg kan "komme" utrolig kjappere nå enn tidligere. Som om ikke dette var nok har også penis blitt "mindre" i størrelse samt at ereksjonen ikke varer like lenge, den må stimuleres nokså konstant for ikke å gå nedenom og hjem. I bøyen som er sånn ca midt på penis, på oversiden, kan det oppleves smerte om jeg trykker litt hardt akkurat der.

Det er nå ca 2 år siden ulykken skjedde, men jeg har levd i god tro på at dette bare var noe som skulle gå seg til da jeg ikke hadde hørt om noe som het brudd i penis tidligere. Det er først de siste dagene at jeg faktisk har hørt om at dette kan skje og dermed lurer jeg på om symptomene er "riktige" for at et brudd skulle ha funnet sted? Og om evt behandling er for sent?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271992-penisbrudd/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Dette bør du få utredet av en urolog. Be fastlegen din om en henvisning.

Det er mulig "ulykken", som jo også hadde positive bivirkeninger, skadet kollagenfibrene som omslutter en av de tre svamplegmene dine i penis. Det kan gi skjev penis og smerter, slik du beskriver det. Hva som evt. kan gjøres vil urologen kunne fortelle deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271992-penisbrudd/#findComment-2206071
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...