Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pie23

Hei. Jeg er 23 år gammel og gravid i 7.uke. Jeg har grunnet blødninger vært inn til sykehuset og tatt ultralydundersøkelse. Jeg fikk beskjed om at jeg framdeles er gravid, men at jeg hadde en blødning fra morkaka. Hva vil det si? Er det farlig? Hadde en lege som snakket dårlig norsk, derfor fikk jeg ikke svar på mine mange spørsmål. Jeg har framdeles blødninger, og litt smerter i nedre del av magen. Er dette en spontanabort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272028-bl%C3%B8dning-fra-morkake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Mette Moen, Gynekolog

Det ser ut som mitt svar til deg ikke er kommet fram. Hvis man ved uke 7 har sett hjerteslag hos fosteret, er det fremdeles liv. Det kan komme en blødning fra kanten av livmoren, det er ikke uvanlig, og blodet vil forsvinne med tiden. Noen ganger kan blødningen fortsette og da kan morkaken løsne og det blir abort. Fikk du ny time? Det ville kanskje være lurt å få en oppfølging. Lykke til med graviditeten videre frem.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...