Gjest legger inn spørsmål på nytt Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg skriver dette på nytt sidendet forrige ikke kom som betalingstjeneste. Først og fremst tusen takk for at du svarte meg allikevel! Jeg lurte altså på om en glippe/åpning i såret (mellom stingene) på kanskje litt over en halv cm vil vokse sammen av seg selv, når det ikke viser noen tegn til å "møtes" etter nå tre uker. Den andre tingen var at jeg etter noen dager fikk en veldig illekuktende utflod. Jeg kom på sykehuset igjen etter 5 dger fordi jeg trodde for det første at sting hadde gått opp, og det hadde det, og var usikker på om jeg hadde fått en infeksjon/betennelse. Legen konstanterte at sting hadde gått opp (der det nå er en glippe regner jeg med) men ellers foretok han bare undersøkelsen utvendig/rundt åpningen. Han kjente ikke innover. Nå de siste dagene har magen min blitt "større" enn normalt. Det kan kjennes ut som det er noe hardt under. Kan dette også være et symptom på at feks en tampong sitter igjen? Jeg har akkurat fått mensen, så jeg tar vel uansett ikke en undersøkelse før over påske nå, men om det er noe gjenglemt er det vel viktig å få det ut regner jeg med. Er det andre symptomer jeg skal være oppmerksom på i denne forbindelsen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272034-operasjon-i-underlivet-andre-tr%C3%A5den/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det tar ganske lang tid når et sår skal gro fra bunnen, og det vil ofte bli litt større/bredere arr. Et slik sår kan bli betent og gi utflod i seg selv, men det ser du et speil. Du kan da sittebad for å rense opp. Meget illeluktende utflod kan ses ved en glemt tampong, men du vil ikke kjenne fra ’magesiden’. Det er langt fra sikkert at det er årsaken, men i verste fall kan det være forklaringen. Hvis du får feber, bør du få en sjekk. Ellers ta det med ro i påsken. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272034-operasjon-i-underlivet-andre-tr%C3%A5den/#findComment-2202631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.