Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.

nå er jeg litt fortvilet.For 5 dager siden fikk jeg kvalme og magesmerter.

Drakk et glass melk for å se om det kunne roe litt ned.Kastet opp flere ganger.

natten bestod av sterke smerter og svært lite søvn(våknet hele tiden)

neste dag bestod av fortsatt smerter,og vanndiare.Fikk kun i meg små mengder rent vann.Dag 3...fikk i meg cola,og vann.Prøvde å få i meg noe fast føde...men angret fort.magen kjente ut som den ville eksplodere,kaldsvettet og kvalmen rullet.

i går(dag 4) prøvde jeg meg på noe havregrynsuppe,fordi jeg er totalt tom for energi.Og jeg angret som en hund.etter noen minutter startet magesmertene på nytt.,føltes ut som jeg enten måtte svime av eller kaste opp(blanding mellom dette)

når jeg ikke spiser noe(drikker kun vann er jeg "ok".) men jeg kan ikke fortsette slik..må jo ha noe næring.Men nå er jeg mildt sagt ganske redd for å prøve igjen.

når jeg har "spist" ,blåser magen seg opp,kan ikke ha noe som strammer.kaldsvetter,kvalme og følelsen av jeg vil svime av..+ smerter.

det har jo gått magesyke..så jeg trodde det var så enkelt..men magesyke har jeg jo hatt før........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272131-sterke-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Dra til legen. Ved så sterke smerter bør du ikke drøye for lenge. Du kan ha fått en bakterieinfeksjon. Så lenge du ikke tåler mat i det hele, bør du ikke gå slik.

Siden du selv tror det ikke er vanlig magesyke, så kan det være en annen årsak, så ring legen.

God bedring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272131-sterke-magesmerter/#findComment-2202990
Del på andre sider

Gjest lillee_my88

mange får sterke magesmerter/kanskje og kvalme når de får i seg for mye aspartam, jeg er ikke alene om å reagere veldig på dette. kan det være det? ikke drukket/spist noe som inneholder aspartam på ei stund for å så spise/drikke mye, kan føre til slike reaksjoner.

Bare et tips, klart lege er det beste, men da kan det jo skje at du gjør samme "feilen" igjen, ofte finner ikke legen årsaken for slike smerter, flere jeg har snakket med om slike plager som har kuttet ut lettbrusen og dermed unngått dette flere ganger, legen fant ikke noe galt dagen etter smertene..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272131-sterke-magesmerter/#findComment-2202993
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...