Gå til innhold

Noen hjelpe meg litt

Gjest Jadda, nå skal jeg begynne å bare ligge med en hehe......

Anbefalte innlegg

Gjest Jadda, nå skal jeg begynne å bare ligge med en hehe......

Jeg vet det er umulig å si hvem av A og B som har gjort meg gravid- men hva tror dere?

Jeg pleier somregel å ha 32dager sykluser.

Jeg hadde forrige mens første dag 16.02.07-- ifølge mine beregninger skulle jeg hatt eggløsning 2mars

10mars hadde jeg sex med A

14mars hadde jeg sex med B..

Jeg forventa jo mensen 20mars ca, men den kom ikke- tok derfor en test 22mars som var negativ.

Jeg har hele tiden trodd at A er den som gjorde meg gravid, men nå begynner jeg å lure om jeg har hatt sen egglønsing iogmed testen den 22 var neg. Hadde det vært A som gjorde meg gravid så ville jeg jo da fått en positiv test, eller?

Noen som vil komme med innspill...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272158-noen-hjelpe-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du hadde eggløsning 2. mars og det første samleiet 10. mars så er det rart du har blitt gravid i det hele tatt. Egget er klart for befruktning i ett døgn. Så med to samleier så tett innpå hverandre og usikker eggløsning er det umulig å anslå hvem som er faren før etter fødselen og en dna test kan tas. Du ville neppe fått positiv test 12 dager etter samleiet, vanligvis kommer mensen 14 dager etter eggløsning og de fleste får da positivt, men mange drøyer også noen dager etter det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272158-noen-hjelpe-meg-litt/#findComment-2202727
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...