Gjest sleepybeauty Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 jeg har vært utro. bare klining, ikke sex, men dette sliter på meg. ikke fordet jeg har dårlig samvittighet overfor min samboer, men fordet det har vekt meg og jeg skjønner hvor lite oppmerksomhet jeg har fått i mitt forhold. nå går jeg rundt og klarer ik samle tankene mine, får ik gjort noe skikkelig og bare ser etter han andre overalt der jeg er. han sa han liker meg godt, vi jobber sammen og jeg var hans inspirasjon på jobb hver dag. jeg er for toden sykemeldt og har lite håp om å komme tilbake dit. nå har han sagt opp også, men unngår meg. får ik svar på sms jeg har sendt. han smiler blygt når jeg møter han, men han vil ik snakke med meg. vet ik hva jeg skal gjøre, hvorfor er han sånn? tror ik jeg er forelska eller noe, bare veldig betatt og smigra over oppmerksomheten, og tror jeg hadde fått mer ro på meg hvis jeg fikk snakket med han. men hva gjør jeg når han ik vil snakke? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272209-v%C3%A6rt-utro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pollok Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg forstår ikke hva det er du vil. Du virker misfornøyd med det forholdet du er i nå, men du sier også at du ikke er forelsket i den andre fyren. Men du ønsker å fortsette der dere slapp ikkesant? Det er derfor du vil snakke med han? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272209-v%C3%A6rt-utro/#findComment-2202984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sleepybeauty Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg forstår ikke hva det er du vil. Du virker misfornøyd med det forholdet du er i nå, men du sier også at du ikke er forelsket i den andre fyren. Men du ønsker å fortsette der dere slapp ikkesant? Det er derfor du vil snakke med han? vet ik hva jeg selv vil heller.har det ik bra sånn jeg har det. jeg hadde gjort akkurat det samme igjen den gangen, men vet ik om jeg hadde gjort det igjen.. høres rart ut? men hvis det viser seg at han virkelig har følelser for meg så er det ik vanskelig å bli forelska i han, men bvet ik om det er det jg vil. men jeg slipper iallefall å gå å lure og undre over hva det betydde for ham.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272209-v%C3%A6rt-utro/#findComment-2202988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pollok Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 vet ik hva jeg selv vil heller.har det ik bra sånn jeg har det. jeg hadde gjort akkurat det samme igjen den gangen, men vet ik om jeg hadde gjort det igjen.. høres rart ut? men hvis det viser seg at han virkelig har følelser for meg så er det ik vanskelig å bli forelska i han, men bvet ik om det er det jg vil. men jeg slipper iallefall å gå å lure og undre over hva det betydde for ham.. synes ikke du skal la hans følelser styre hvilke valg du skal ta. Hvis du er i et dårlig forhold, så kan du avslutte fordi du ikke har det bra sånn dere har det sammen. Du trenger ikke en tredjeperson for å ta det valget. En annen ting er det du sier om at hvis denne jobbfyren er forelsket i deg, så kan du bli forelsket i han etterhvert. Jeg synes du legger all makt i andres hender her. Hva føler du selv? Er du forelsket i han? Det høres ut som om det ikke er han du er forelsket i, men at du er betatt av oppmerksomheten fra en mann. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272209-v%C3%A6rt-utro/#findComment-2202989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke vær utro:( Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 vet ik hva jeg selv vil heller.har det ik bra sånn jeg har det. jeg hadde gjort akkurat det samme igjen den gangen, men vet ik om jeg hadde gjort det igjen.. høres rart ut? men hvis det viser seg at han virkelig har følelser for meg så er det ik vanskelig å bli forelska i han, men bvet ik om det er det jg vil. men jeg slipper iallefall å gå å lure og undre over hva det betydde for ham.. Det er slik med mange jenter, vi tror ofte at gresset er grønnere på den andre siden, og det er sjeldent det er det. For det første(skal ikke gi deg en skjennepreken), men ikke gjør dette mot samboeren din, det er ofte noe som mangler i forholdet når den ene parten er utro. Kyssing er for meg å være utro, men det spørs vel hva du og din samboer mener om det.. Og for det andre, så er det veldig lite trolig at det blir noe mer mellom deg og den du arbeidet ilag med, ser du for deg at dere vil leve livet sammen? At du skal vite i evig tid at han var årsaken til at det ble slutt mellom deg og din samboer? For min del, ville jeg heller arbeidet med deg forholdet jeg var i nå, enn å søke etter noe nytt. Vet du at du ikke elsker samboeren din, ville jeg gått ut av forholdet raskest mulig, men ikke hoppet rett til den første og beste som dukket opp. Kanskje terapi kan hjelpe dere? Nå skal jeg ikke si hva som er riktig og hva som er galt.. Men, jeg har gjort det samme selv på en måte: Og det eneste jeg fikk ut av det var en såret kjæreste, en annen mann som ga faen i meg, og jeg slet med dårlig samvittighet, og gjør det ennå etter 3 år. Vi bestemte oss for å være mer åpen mot hverandre, være ærlige og elske hverandre, nå har vi det bra. Jeg fann ut at jeg savnet oppmerksomheten fra andre, og det drev meg mot en annen, dette sa jeg og han tok hintet til en viss grad. Liker bare ikke at utroskap skal være slutten på et forhold, det den verste grunnen. Vet den ``andre```mannen om forholdet ditt til samboeren din? Isåfall, er han falsk som kysset deg, hva ville han med det? Etter oppførselen hans, mener jeg at han ikke mente noe seriøst med det, han ville bare ``få`` seg noe i mine øyner.. Og jeg vet jo at jenter ofte liker en som ikke liker dem om du skjønner, vi vil ofte ha det uoppnåelige.. Kort sagt, er det jo ofte grunnen for at folk er utro, at vi tror det er noe bedre der ute.. Skriv ned hva det er med samboeren din du liker, og ikke liker. Kan han endres, så si det til han i små, ærlige hint. Den andre mannen har nok sine lik i posen han også: Kanskje han er notorisk utro, kanskje han er syk. Mange ting som kan være galt i han også, fordi du ikke kjenner han godt nok.. Min samboer er vanskelig å snakke med, jeg fører ofte samtaler med meg selv, han gir ikke mye tilbake. Men dette er det ENESTE jeg kan sette fingeren på, og det får meg IKKE til å gå ifra han-det finnes ingen perfekte der ute. Og det er vi selvfølgelig ikke selv heller.. Håper det ordner seg mellom deg og samboeren din.. Viss ikke, gå videre etterhvert til noen andre som du har møtt med åpent og ærlig sinn.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272209-v%C3%A6rt-utro/#findComment-2202991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trissie Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det er slik med mange jenter, vi tror ofte at gresset er grønnere på den andre siden, og det er sjeldent det er det. For det første(skal ikke gi deg en skjennepreken), men ikke gjør dette mot samboeren din, det er ofte noe som mangler i forholdet når den ene parten er utro. Kyssing er for meg å være utro, men det spørs vel hva du og din samboer mener om det.. Og for det andre, så er det veldig lite trolig at det blir noe mer mellom deg og den du arbeidet ilag med, ser du for deg at dere vil leve livet sammen? At du skal vite i evig tid at han var årsaken til at det ble slutt mellom deg og din samboer? For min del, ville jeg heller arbeidet med deg forholdet jeg var i nå, enn å søke etter noe nytt. Vet du at du ikke elsker samboeren din, ville jeg gått ut av forholdet raskest mulig, men ikke hoppet rett til den første og beste som dukket opp. Kanskje terapi kan hjelpe dere? Nå skal jeg ikke si hva som er riktig og hva som er galt.. Men, jeg har gjort det samme selv på en måte: Og det eneste jeg fikk ut av det var en såret kjæreste, en annen mann som ga faen i meg, og jeg slet med dårlig samvittighet, og gjør det ennå etter 3 år. Vi bestemte oss for å være mer åpen mot hverandre, være ærlige og elske hverandre, nå har vi det bra. Jeg fann ut at jeg savnet oppmerksomheten fra andre, og det drev meg mot en annen, dette sa jeg og han tok hintet til en viss grad. Liker bare ikke at utroskap skal være slutten på et forhold, det den verste grunnen. Vet den ``andre```mannen om forholdet ditt til samboeren din? Isåfall, er han falsk som kysset deg, hva ville han med det? Etter oppførselen hans, mener jeg at han ikke mente noe seriøst med det, han ville bare ``få`` seg noe i mine øyner.. Og jeg vet jo at jenter ofte liker en som ikke liker dem om du skjønner, vi vil ofte ha det uoppnåelige.. Kort sagt, er det jo ofte grunnen for at folk er utro, at vi tror det er noe bedre der ute.. Skriv ned hva det er med samboeren din du liker, og ikke liker. Kan han endres, så si det til han i små, ærlige hint. Den andre mannen har nok sine lik i posen han også: Kanskje han er notorisk utro, kanskje han er syk. Mange ting som kan være galt i han også, fordi du ikke kjenner han godt nok.. Min samboer er vanskelig å snakke med, jeg fører ofte samtaler med meg selv, han gir ikke mye tilbake. Men dette er det ENESTE jeg kan sette fingeren på, og det får meg IKKE til å gå ifra han-det finnes ingen perfekte der ute. Og det er vi selvfølgelig ikke selv heller.. Håper det ordner seg mellom deg og samboeren din.. Viss ikke, gå videre etterhvert til noen andre som du har møtt med åpent og ærlig sinn.. Takk Du skriver så fint. Jeg blir virkelig skremt, og synes det er helt utrolig at mange innlegg bruker "avslutte forholdet" som den første reaksjonen på et innlegg. For meg blir det helt hoderystende umulig å komme på den ideen først. Jeg har selv gjort den tabben å være utro og trodd på slik oppmerksomhet, og det er fantastisk mye mer tilfredsstillende å ha maktet å reetablere et godt forhold enn å leve med bitterhet rundt seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272209-v%C3%A6rt-utro/#findComment-2203000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.