Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.. Ser det er besvart en hel del på dette emnet tidligere, men har et spørsmål selv. Jeg har vært i et homofilt parforhold i litt over ett år nå. Vi er to gutter. Legen min mistenker at jeg er blitt smittet av klamydia, dette må være nylig etter mitt skjønn, eller kan jeg selv ha gått med smitten lenge før den har brutt ut først nå? samboeren min sier at han ikke har vært utro mot meg, han har heller ikke etter det jeg vet noen tegn til smitte. Selv har jeg ikke hatt andre partnere enn ham siden vi ble sammen. Kan noen av oss ha vært smittet tidligere, og kun jeg ha fått utbrudd nå. Eller er det trolig at han kan ha vært utro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272219-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...