undrendetbg Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Vi har vært litt uheldige og fått en positiv graviditets test. Vi begge har hatt ett tidligere forhold som vi nesten lagt bak oss. Dvs vi jobber med å komme oss videre med nye partnere på hver vår front. Oppi dette har vi vært uheldig og blitt gravid med en av de siste gangene vi hadde samleie. Problematikken er fortsatt at vi har mye følelser for hverandre, men samtidig så har vi begynt og involvere oss i to forskjellige uskyldige mennesker i etterkant. Vi trenger litt synspunkter på hva vi burde gjøre. Mye tilsier at vi burde fjerne det og gå videre, men så var det disse følelsene som hele tiden setter stopper... Vi har veldige telepatiske evner, hvor ene kan være på Gjøvik og motta signaler fra den andre som befinner seg i vestfold når den tenker på den andre osv.. Veldig skremmende.... har noen noe råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272225-1-parr-trenger-litt-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Uansett graviditet er det tydelig at du ikke er ferdig med den andre parten i forholdet. Håper for din skyld at han/hun er villig til å prøve å bygge et forhold og å bli foreldre sammen. For det er vel det du ønsker? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272225-1-parr-trenger-litt-hjelp/#findComment-2203050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
undrendetbg Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Uansett graviditet er det tydelig at du ikke er ferdig med den andre parten i forholdet. Håper for din skyld at han/hun er villig til å prøve å bygge et forhold og å bli foreldre sammen. For det er vel det du ønsker? Ja jeg ønsker meg det mest av allt... men hun ønsker samtidig og prøve og komme seg videre vekk fra meg, noe som tilspisset seg på slutten av vårt forhold. fordi hun letet etter feil hos meg, og fant de men sa ingenting til meg før hun hadde tenkt lenge nok på det til det ble endel oppsamlede feil. Noe jeg synes er utrolig sårt og vondt fordi jeg gikk rundt og følte alt var tipp topp mens egentlig var det ikke det. Hun har profil på ett kjent nettsamfunn i Norge og dater gutter.. Siste helgen nå så hadde hun en date med seg hjem natt til mandag og de prøvde til og med litt samleie. med mitt barn inni hennes mage. Jeg Elsker virkelig henne mye. og føler at hver eneste steg jeg tar så føler jeg hennes følelser om hun har det trist osv... Hva skal jeg/vi egentlig gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272225-1-parr-trenger-litt-hjelp/#findComment-2203053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bakvendtland Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Dere bør gifte dere og gjøre det slutt med de andre partene. Det er jo opplagt at dere er skapt for hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272225-1-parr-trenger-litt-hjelp/#findComment-2203082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vekten87 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ja jeg ønsker meg det mest av allt... men hun ønsker samtidig og prøve og komme seg videre vekk fra meg, noe som tilspisset seg på slutten av vårt forhold. fordi hun letet etter feil hos meg, og fant de men sa ingenting til meg før hun hadde tenkt lenge nok på det til det ble endel oppsamlede feil. Noe jeg synes er utrolig sårt og vondt fordi jeg gikk rundt og følte alt var tipp topp mens egentlig var det ikke det. Hun har profil på ett kjent nettsamfunn i Norge og dater gutter.. Siste helgen nå så hadde hun en date med seg hjem natt til mandag og de prøvde til og med litt samleie. med mitt barn inni hennes mage. Jeg Elsker virkelig henne mye. og føler at hver eneste steg jeg tar så føler jeg hennes følelser om hun har det trist osv... Hva skal jeg/vi egentlig gjøre? dere klarer dette! stå sammen, bær barnet frem og lev lykkelig. det baret hadde ikkje kommet viss ikke:) hehe.. fortell deres uskyldige parter situasjonen og deretter tenker dere bare på dere selv... se for dere en fremtid som tre, den kommer til og bli fantastisk!!! ikke fjern fosteret!!!!!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272225-1-parr-trenger-litt-hjelp/#findComment-2203435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moder'n-2 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ja jeg ønsker meg det mest av allt... men hun ønsker samtidig og prøve og komme seg videre vekk fra meg, noe som tilspisset seg på slutten av vårt forhold. fordi hun letet etter feil hos meg, og fant de men sa ingenting til meg før hun hadde tenkt lenge nok på det til det ble endel oppsamlede feil. Noe jeg synes er utrolig sårt og vondt fordi jeg gikk rundt og følte alt var tipp topp mens egentlig var det ikke det. Hun har profil på ett kjent nettsamfunn i Norge og dater gutter.. Siste helgen nå så hadde hun en date med seg hjem natt til mandag og de prøvde til og med litt samleie. med mitt barn inni hennes mage. Jeg Elsker virkelig henne mye. og føler at hver eneste steg jeg tar så føler jeg hennes følelser om hun har det trist osv... Hva skal jeg/vi egentlig gjøre? Ut fra det du forteller, så virker det som om _du_ har lyst til å fortsette dette forholdet, og hun er mer tvilende til det hele. Dette pratet om "telepati" virker dessuten noe overdrevet. Du trodde alt mellom dere var fint. Hun lette etter og samlet opp feil om deg. Dette er litt lite å bygge et forhold på. Å få barn er ikke noe som "reparerer" et forhold. Tvert om. Det kan sette forholdet på store prøver. Jeg syns du skal akseptere at forholdet er over, og gå videre med livet ditt. Om hun bør ta abort eller ei blir en annen sak. Dette er noe hun bør diskutere med både deg og med sin nåværende partner. Å skulle oppdra et barn krever samarbeid, uavhengig av om foreldrene bor sammen eller ei. JEG vil anbefale abort, men dette er en personlig avgjørelse som din tidligere kjæreste må avgjøre selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272225-1-parr-trenger-litt-hjelp/#findComment-2205477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.