Gjest lillee_my88 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg er 19, hele livet slitt med søvnvansker pga oppveksten. Sovnet seint, våknet ofte, våknet tidligere enn jeg skulle.. bare styr. Bedre seg litt da jeg flyttet for meg selv 17,5 år gammel, men da kom marerittene for fullt, ofte flere ganger i uka. våknet med angst og orket ikke skolen (som kjedet meg uansett,håpløs klasse osv..ble ikke mobbet der, bare utestengt pga jeg var flink på skolen og ville lære noe,resten av klassen var tydeligvis ikke intressert i det..) Da jeg etter skoleslutt flyttet til min far (mor som er årsaken til mareritt osv.. psykisk mishandlet) Da sovnet jeg fortere, og våknet til en "normal" tid (sommerferie og jobbsøkende utover hele høsten så måtte aldri opp, våknet av meg selv rundt 9-10..) våknet ikke så ofte på nettene mer, måtte kun på do iblant, ikke bare ligge våken uten mening. Etterhvert begynte jeg å bli ganske deppa egentlig, fikk aldri noe jobb, var er galt med meg liksom...og pappa kan være veldig sur og klagete iblant, samtidig som oppveksten er og blir der.. marerittene begynte å komme igjen. Samtidig kommenterte pappa ofte at senga mi hadde flyttet seg (han rer opp senga mi fordi han bare MÅ.. :-P)men jeg hadde sovet hele natta... Fikk meg type et stykke unna i september, og var hos han ei ukes tid, "hjemme" 3 uker, hos typen, hjemme osv.. har ikke hatt noen spesielle problemer med å sove her, tror faktisk jeg sover bedre. Føler jeg sovner veldig fort her, spesielt nå når jeg har bodd her 1,5 måned, kun vært en uke "hjemme". fått høre siden jul minst, at jeg sover veldig urolig, og har blitt spurt hva det er og svart mareritt, husker også at jeg har hatt mareritt når jeg våkner, aldri hatt mareritt så ofte som her! hver natt i perioder.. minner som trenger seg på.. typen sier jeg snur og vrir på meg, men sover..jeg sier selv at jeg la meg og sto opp, skjedde ikke noe imellom der, men likevel vært urolig. og i natt hadde det skjedd noe veldig rart: jeg lå og ristet så mye at senga ristet og.. snorket, stoppet, pustet tungt og ristet, og gjorde dette flere ganger som han husker.. våknet ikke..spurte når ble fortalt dette, om jeg pustet, jada virket ikke som det var problemet mitt... Så, noen som vet hva i heiteste jeg gjør om natta? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272239-sv%C3%A6rt-urolig-s%C3%B8vn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.