Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest matjor

Min kona er sterkere med ord enn meg. Jeg tåler ikke mye motgangfør. Jeg får raserianfall og gjør samlivet temmelig trassig fordi jeg har et svært hissig temperament.Jeg kan verkelig skremme vannet av henne noen ganger fordi jeg har slått henne en gang,men forstår ikke hvordan her jeg klarte det. Jeg angrer veldig og er veldig lei for det.Jeg velger å gå midt i samtalen fordi jeg har ikke nok ord foran henne, men å gå er ikke aktuelt fordi hun skal snakke ferdig og det er veldig vanskelig for meg. Det har hendt at jeg forlatt huset i protest. Jeg hater denne siden av meg fordi det er ødeleggende for hennes følser for meg tror jeg. Hvordan blir jeg kvitt denne problemen fordi min kona betyr veldig mye for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272345-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør oppsøke hjelp, fortell dette til din lege som igjen mest sannsynelig sender deg til en psykolog innen sinne og temperament. Slik at du får snakket om følelsene dine!

Ellers er det samlivsterapaut i nærområdet dere kan oppsøke!!

Du/dere trenger i allefall profesjonell hjelp!

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272345-hjelp/#findComment-2204016
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...