Gå til innhold

Hjelp, jeg tenner på forbuden frukt!

Anbefalte innlegg

Gjest en forvirret sjel

Jeg fantaserer om naboen min! Jeg var på fest hos dem for en stund siden, og han og jeg fant tonen for å si den mildt. Han begynte å snakke om sexlivet sitt(både han og jeg har samboere), hvordan han likte å gjøre det. Han var veldig spesifikk.

Han gikk inn for å tenne meg, og det klarte han til gangs også. Han sa ting som "Jeg er sikker på at du tenner på å bli tatt litt hardt" og mere til. Før dette utspant seg hadde vi alle fire tibragt dagen sammen ute i hagen.

Han fortalte at de hadde hatt trekantsex tidligere, samboeren hans nikket. Han skjønte at jeg ble tent av snakket hans, og han lurte på om jeg kanskje ville vite om han også var det? Så ba han meg stikke hånden ned i buksen hans...

Han sa at jeg skulle gå hjem og vekke samboeren min og overfalle ham, og så dagen etter komme tilbake og fortelle hva jeg hadde gjort!

Nå er jeg megaforvirret her! Det grenser jo til utroskap dette, og vi kommer til å ha mye med disse naboene å gjøre også fremover. Vi trives godt i hverandres selskap, alle sammen.

Jeg har møtt ham flere ganger siden, og tonen er som før hendelsen - lett og flørtende(han er sånn mot alle).

Er det noen som kan gi meg noen råd for å tackle dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27237-hjelp-jeg-tenner-p%C3%A5-forbuden-frukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Sant å si synes jeg du har en nabo med en merkelig oppførsel. Han (og antakelig samboeren hans også) er åpenbart på jakt etter aktuelle sexpartnere. Og det er vel neppe første gang denne naboen tenner folk med snakket sitt.

Hva mener du om trekantsex selv? Synes du det er ok å snakke intimt om sexlivet med naboer og andre?

Det kan være lurt å tenke gjennom det, for å være bevisst ved neste tilbud fra naboen.

Mitt råd til deg er å snakke med samboeren din om dette. Har dere to et trygt og fortrolig forhold, vil det bare styrke deres samhold. Og dere kan snakke om hvilken holdning dere skal ha overfor naboene deres.

Gjest mislykket

...har inntrykk av at de fleste kvinner har tanker som du har - et ønske om å være litt utro mot mannen sin.

Kanskje du kan ta det opp med ham? Om du er sammen med en mann på grunn av hans personlighet vil han kanskje ha forståelse for din lykke... kanskje han vil være med... kanskje han vil glede seg over at du er lykkelig.

Jeg vet ikke. Men lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...