Gå til innhold

Hun har mistet følesene

Anbefalte innlegg

Gjest Knut asbjørn

Hei Eg har havnet i en situvsjon eg aldri hadde trutt skulle ramme oss.. Eg har en sjø jobb der eg er 1mnd på og 1mnd fri... Eg har vert sammboer med en fantastisk jente å vi begge er i mitten på 20år og har en jente på 5år. Vi har vert i lag i snart 8år no... Når eg kom heim fra sjøen sist kom dama mi å sa hun hadde mistet følesene for meg, alt var døtt... Eg vart helt i sjokk for vi har hatt et veldi fint å bra forhold. Vi gjikk med planer om å bygge hus til sommeren å vi skulle få flere barn...Hun sier følesen har gått vekk over tid å nå har hun komt til bristepunktet...Hun har en kjempe go jobb som hun trives med, men hun har jobbet veldi mye overtid i det siste...Eg føler kansje jobben har kom fremm for familielivet, men vet ikkje... Hun var bort i en situvasjon der hun hadde flørtet litt med en på fest å det hadde blitt litt klåing, men ingen ting mer sier hun, å det stoler eg på.. Eg synst alt er så rart, kan virkeli noen miste følesene etter så mange år? Hun sier hun har hatt det kjempe bra desse 8 åra, men følesene er borte...Hun har ikkje bestemt seg for å gå enda, for hun er redd for å angre i ettertid...Men det haller til hun vil forlate meg.. Hva kan eg gjøre for å hjelpe henne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272431-hun-har-mistet-f%C3%B8lesene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...