Gjest Knut asbjørn Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hei Eg har havnet i en situvsjon eg aldri hadde trutt skulle ramme oss.. Eg har en sjø jobb der eg er 1mnd på og 1mnd fri... Eg har vert sammboer med en fantastisk jente å vi begge er i mitten på 20år og har en jente på 5år. Vi har vert i lag i snart 8år no... Når eg kom heim fra sjøen sist kom dama mi å sa hun hadde mistet følesene for meg, alt var døtt... Eg vart helt i sjokk for vi har hatt et veldi fint å bra forhold. Vi gjikk med planer om å bygge hus til sommeren å vi skulle få flere barn...Hun sier følesen har gått vekk over tid å nå har hun komt til bristepunktet...Hun har en kjempe go jobb som hun trives med, men hun har jobbet veldi mye overtid i det siste...Eg føler kansje jobben har kom fremm for familielivet, men vet ikkje... Hun var bort i en situvasjon der hun hadde flørtet litt med en på fest å det hadde blitt litt klåing, men ingen ting mer sier hun, å det stoler eg på.. Eg synst alt er så rart, kan virkeli noen miste følesene etter så mange år? Hun sier hun har hatt det kjempe bra desse 8 åra, men følesene er borte...Hun har ikkje bestemt seg for å gå enda, for hun er redd for å angre i ettertid...Men det haller til hun vil forlate meg.. Hva kan eg gjøre for å hjelpe henne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272431-hun-har-mistet-f%C3%B8lesene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.