Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vekten87

har du fått orgasme under samleie tidligere?

det er ikke alle som får orgasme under samleie, ganske mange faktisk, det som er "skikkelig" orgasme er den du får når du stimulerer klitoris. kanskje du må nøye deg med den? viss ikke er det bare å prøve videre, ikke stresse eller anspende seg. slapp av og plutselig er den der:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272508-orgasme/#findComment-2204709
Del på andre sider

Gjest lillee_my88

det er ikke alle som får orgasme under samleie, ganske mange faktisk, det som er "skikkelig" orgasme er den du får når du stimulerer klitoris. kanskje du må nøye deg med den? viss ikke er det bare å prøve videre, ikke stresse eller anspende seg. slapp av og plutselig er den der:)

jeg tror egentlig det er en myte at 2 av 3 kvinner ikke er i stand til å få skjedeorgasme (er det ikke noe slikt som blir sagt? mens de aller fleste kan få klitorisorgasme).

tror det har med at både unge jenter og kvinner føler de ikke er gode nok, de må slanke seg, gjøre ditt og datt og tenker ikke på det de skal tenke på: nemlig at de ligger nakne foran en deilig fyr, som faktisk liker det han ser, og har valgt ut henne, og valgt å ha samleie for en grunn. og jeg tviler VELDIG sterkt på at når en mann har en kvinne i senga foran seg, naken/i bare undertøy, så ser han neppe etter om hun har lagt på seg noen kg ;-)

kvinner er altfor kritiske til seg selv, først må de finne ut hva de tenner på,og tørre å leve det ut, og så godta seg selv! og godta at om typen hadde syns du var så "stygg og feit" som mange tenker om seg selv, hvorfor ville han da hatt samleie?

Jeg er veldig sikker på at "løsningen" for mange kvinner ligger i hodet, ikke i teknikken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272508-orgasme/#findComment-2204713
Del på andre sider

Gjest Dame 45

takk for mange gode råd. tror det rådet om å slappe av er et godt råd, for jeg vet at jeg har stresset litt med at jeg skal få orgasme i det nye forholdet. men det kjennes ut som om det er like før jeg får orgasme med ham så det kommer nok hvis jeg slapper av. Jeg har aldri fått orgasme under samleie med noen mann tidligere, men ved onanering har jeg fått det.

får vel nøye meg med det inntil videre : - )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272508-orgasme/#findComment-2204808
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vekten87

takk for mange gode råd. tror det rådet om å slappe av er et godt råd, for jeg vet at jeg har stresset litt med at jeg skal få orgasme i det nye forholdet. men det kjennes ut som om det er like før jeg får orgasme med ham så det kommer nok hvis jeg slapper av. Jeg har aldri fått orgasme under samleie med noen mann tidligere, men ved onanering har jeg fått det.

får vel nøye meg med det inntil videre : - )

jeg er ikke helt enig med deg der lillee_my88, selv får jeg ikke orgasme under sex, og jeg slapper helt av og kvelver meg rundt i sengen, han har sett meg naken i dusjen, gå rundt i huset så hva er da forskjellen om han ser meg i sengen... jeg er overhode ikke opptatt av hvordan han ser meg, han hadde neppe hatt barn og vært forlovet med meg viss han hadde synes det va ekkelt\stygt å se på... derimot ler vi av mine små vanler og morer oss me det, mer og ta i mer å være glad i...:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272508-orgasme/#findComment-2204848
Del på andre sider

Gjest lillee_my88

jeg er ikke helt enig med deg der lillee_my88, selv får jeg ikke orgasme under sex, og jeg slapper helt av og kvelver meg rundt i sengen, han har sett meg naken i dusjen, gå rundt i huset så hva er da forskjellen om han ser meg i sengen... jeg er overhode ikke opptatt av hvordan han ser meg, han hadde neppe hatt barn og vært forlovet med meg viss han hadde synes det va ekkelt\stygt å se på... derimot ler vi av mine små vanler og morer oss me det, mer og ta i mer å være glad i...:)

greit nok du ikke er enig, ingen kvinner er like, så er sikkert mulig at noen faktisk har vanskeligere for å få orgasme, men har vanskelig for tro at alle som ikke klarer å få orgasme har et fysisk problem..

altfor mange jeg vet om klager først "ånei jeg er blitt så feit" (dvs gått opp 2 kg...), og så klager de over at de aldri får orgasme i neste setning.. hadde de vært mer fornøyde med seg selv så ville de nok greid å slappe nok av.. mannen kan prøve så mye han vil men uansett hva han gjør så hjelper jo ikke det når dama er såpass negativ til seg selv..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272508-orgasme/#findComment-2204911
Del på andre sider

Gjest Conni35

jeg tror egentlig det er en myte at 2 av 3 kvinner ikke er i stand til å få skjedeorgasme (er det ikke noe slikt som blir sagt? mens de aller fleste kan få klitorisorgasme).

tror det har med at både unge jenter og kvinner føler de ikke er gode nok, de må slanke seg, gjøre ditt og datt og tenker ikke på det de skal tenke på: nemlig at de ligger nakne foran en deilig fyr, som faktisk liker det han ser, og har valgt ut henne, og valgt å ha samleie for en grunn. og jeg tviler VELDIG sterkt på at når en mann har en kvinne i senga foran seg, naken/i bare undertøy, så ser han neppe etter om hun har lagt på seg noen kg ;-)

kvinner er altfor kritiske til seg selv, først må de finne ut hva de tenner på,og tørre å leve det ut, og så godta seg selv! og godta at om typen hadde syns du var så "stygg og feit" som mange tenker om seg selv, hvorfor ville han da hatt samleie?

Jeg er veldig sikker på at "løsningen" for mange kvinner ligger i hodet, ikke i teknikken.

Jeg var gift med en mann i 23 år uten å få skjedeorgasme en eneste gang. Er nå sammen med en ny mann som det er full klaff med på alle måter. Tror like gjerne det kan være kjemien mellom et par det er noe i veien med. Det er mange ting som spiller inn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272508-orgasme/#findComment-2205043
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...