Gjest vil, men får det ikke til... Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Anser meg selv som helt normal hva sex angår. Altså, har ikke mer eller mindre lyst enn hva jeg tror er normalt blant folk. Har et helt avslappet forhold til sex, er over hodet ikke prippen. Kan ha sex omtrent når som helst, og hvor som helst. Jeg og typen gir hverandre munnsex. Vi bruker mest den "vanlige" stillingen; misjonæren og og der han tar meg bakfra. Så over til "problemet"... Han liker best at jeg sitter øverst. Men det klarer jeg bare ikke! Jeg stivner totalt! Har ikke peiling på hvordan jeg skal bevege meg, det er som om at hele kroppen nekter å lystre.. Klarer ikke å slappe av, og nyte det hele. Vi har vært sammen ca et år, og har det kjempefint i lag ellers. Noen som har noen råd og/eller tips? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272592-sex-og-s%C3%A5nt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillee_my88 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 jeg fikk dette rett og slett ikke til i begynnelse av forholdet vårt, pga jeg var for trang (hatt et forsøk på samleie en gang før jeg ble sammen med han jeg har nå), og da gjorde det bare vondt å prøve å presse inn saken den veien, er det noe slikt for deg og? at du er redd smertene om du treffer litt feil? De 2 gangene jeg har fått dette veldig godt til, har begge satt i sofaen da sitter han oppreist, og jeg føler det er mye lettere å få den inn enn når han ligger, og da kan jeg bare bevege meg en vei, opp og ned. Vi har denne "uvanen" at vi begynner å tafse osv når vi ser på tv om det er litt kjedelig, og da forsvinner etterhvert litt klær og.. er dette noe dere kunne funnet på? så er det bare å sette seg over, få saken godt "på plass" slik at den ikke presser for langt bak eller foran men faktisk går inn der den skal, og så bare bevege seg opp og ned, eller la han presse lårene dine nedover. Absolutt noe du burde prøve, det sies at med henne på toppen er de lettere å treffe g-punktet.. det kjennes godt i hvertfall 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272592-sex-og-s%C3%A5nt/#findComment-2205236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.