Gjest jente 87mod Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei. Jeg er 20 år og har vært sammen med typen min i over 1 år. I begynnelsen var sexlivet vårt bra, men de siste 4-5 månene har jeg ikke hatt sexlyst i det hele. Det er et ork og tiltak. Han har derimot lyst hele tiden og jeg kan se han blir skuffet når jeg ikke har lyst. Men når vi først har sex er det så vanvitti godt, selv om jeg aldri får orgasme. Dette plager oss veldig mye. Og jeg er redd dette kan ødelegge forholdet mellom meg å ha jeg elsker. Jeg har gikk på p-pillen trionetta i over 1 år, før jeg i desember 06 måtte bytte p-pille fordi den gikk ut av markede. Da begynte jeg på ceracette. Denne fungerte ikke for meg i det heletatt og jeg fikk byttet til loette. Kan så mange byttinger ha noe for å si for mitt tap av sexlyst? Jeg så du har skrevet at en bør snakke med en sexolog. må man gå gjennom fastlegen for å få en time? Å hvordan finner man ut hvor nærmeste sexolog er? Og er det vanlig at jenter på 20 år sliter medsexlysten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272609-ung-og-uten-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.