Gå til innhold

ung og uten sexlyst

Anbefalte innlegg

Gjest jente 87mod

Hei. Jeg er 20 år og har vært sammen med typen min i over 1 år. I begynnelsen var sexlivet vårt bra, men de siste 4-5 månene har jeg ikke hatt sexlyst i det hele. Det er et ork og tiltak. Han har derimot lyst hele tiden og jeg kan se han blir skuffet når jeg ikke har lyst. Men når vi først har sex er det så vanvitti godt, selv om jeg aldri får orgasme. Dette plager oss veldig mye. Og jeg er redd dette kan ødelegge forholdet mellom meg å ha jeg elsker. Jeg har gikk på p-pillen trionetta i over 1 år, før jeg i desember 06 måtte bytte p-pille fordi den gikk ut av markede. Da begynte jeg på ceracette. Denne fungerte ikke for meg i det heletatt og jeg fikk byttet til loette. Kan så mange byttinger ha noe for å si for mitt tap av sexlyst? Jeg så du har skrevet at en bør snakke med en sexolog. må man gå gjennom fastlegen for å få en time? Å hvordan finner man ut hvor nærmeste sexolog er? Og er det vanlig at jenter på 20 år sliter med sexlysten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272610-ung-og-uten-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillee_my88

mangel på lyst KAN være en bivirkning, snakk med legen din, og forresten jeg fikk beskjed at microgynon er helt klart likest trionetta med hormoninnhold (er enfase piller men skal ligne veldig likevel). mange jeg leser ulike steder som har fått alle andre ppiller en microgynon når de har byttet, og fått lass med bivirkninger pga ppillene har vært så ulike..

og at du ikke har lyst/aldri får orgasme, kan det være du som er "problemet"? altfor mange jenter idag mener de er stygge feite og alt mulig negativt, klart man ikke har lyst på sex da! og man får ihvertfall ikke orgasme av å ligge og tenke negativt hele tida.. Du har sikkert en flott kropp som typen er veldig glad i ! og at han har lyst på deg viser jo bare det..

Kan det være du har mye stress i livet nå? Da tenker kroppen så klart på det "viktigste" og ikke på nytelse..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272610-ung-og-uten-sexlyst/#findComment-2205339
Del på andre sider

Gjest Vekten87

mangel på lyst KAN være en bivirkning, snakk med legen din, og forresten jeg fikk beskjed at microgynon er helt klart likest trionetta med hormoninnhold (er enfase piller men skal ligne veldig likevel). mange jeg leser ulike steder som har fått alle andre ppiller en microgynon når de har byttet, og fått lass med bivirkninger pga ppillene har vært så ulike..

og at du ikke har lyst/aldri får orgasme, kan det være du som er "problemet"? altfor mange jenter idag mener de er stygge feite og alt mulig negativt, klart man ikke har lyst på sex da! og man får ihvertfall ikke orgasme av å ligge og tenke negativt hele tida.. Du har sikkert en flott kropp som typen er veldig glad i ! og at han har lyst på deg viser jo bare det..

Kan det være du har mye stress i livet nå? Da tenker kroppen så klart på det "viktigste" og ikke på nytelse..

alle har perioder der sexlivet er slappt og lite lyst.. jeg vil tro p pillene har en finger med i spillet. sexolog tror jeg ikke er noe løsning.. det med orgasmen og at han ikke skal like deg lenger må du slå fra deg.. slapp av og nyt sexen så kanskje den kommer? viss ikke er jo klitoris orgasme veldig godt og:) lykke til..

ps: kanskje pplaster kan være noe? hør me fastlegen din

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272610-ung-og-uten-sexlyst/#findComment-2205592
Del på andre sider

Gjest jente 87mod

alle har perioder der sexlivet er slappt og lite lyst.. jeg vil tro p pillene har en finger med i spillet. sexolog tror jeg ikke er noe løsning.. det med orgasmen og at han ikke skal like deg lenger må du slå fra deg.. slapp av og nyt sexen så kanskje den kommer? viss ikke er jo klitoris orgasme veldig godt og:) lykke til..

ps: kanskje pplaster kan være noe? hør me fastlegen din

tusen takk for svar:) begge to:D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272610-ung-og-uten-sexlyst/#findComment-2205946
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...