Anna Mathea Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg hadde en MA i januar i fjor. Vi visste vi ville prøve igjen, men jeg ville ha litt tid til å få ting på avstand så vi ventet med å prøve igjen til mai. Etter Ma begynte jeg å få en del smerter i nedre del av magen i fire og fem dager i strekk. Jeg tenkte at dette sikkert ville gå bort av seg selv. Det gjorde det selvsagt ikke!! Jeg ble sendt på lapraskopi, hvor de kun fant små funn på eggledere og livmor etter en tidligere endt betennelse. Men jeg fikk den godr beskjeden om at det ikke tydet på at noe skulle være i veien for at jeg skulle bli gravid igjen. Men gynekolgen sendte uansett en søknad til porsgrund ettersom det ikke hadde skjedd noe på ett halvt år. Mens jeg venter på å komme inn der som er estimert til å skje rundt august, lurte jeg på om noen hadde noen gode råd om hva jeg skal gjøre? Eller om det er noen som er i liknende situasjon? Jeg har forresten også hatt fullstendig regelmessig syklu frem til denne måneden, hvor jeg plutselig hadde en forsinket eggløsning, og tanta kom 5 dager for sent. Ettersom jeg har ganske vondt rundt eggløsning, så visste jeg at jeg ville være sent ute med å få tanta på besøk og fikk ikke store forventninger på veien. Blir veldig glad for alt av svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272626-gal-og-spr%C3%B8-av-%C3%A5-vente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.