Gå til innhold

Svært Missfornøyd!

Anbefalte innlegg

Gjest ung og fortvilet

hei;) Jeg er en jente på 19 år som har påtatt seg lån for å få foretatt en brystforstørring. Mitt ønske var å få en sakalt "pamela look" altså høye runde og store bryster med minst mulig heng. Opperasjonen gikk som en drøm, men opdaget at jeg hadde fått nnlagt anatomiske proteser! dette gjordes bare ved 30% av pasinetene, så hvorfor meg?det rette skulle være å sette inn høyprofilerte runde. Er så missfornøyd nå, og henget er der fortsatt om ikke i større grad! Er ikke eneste rett at klinikken oppererer meg på nytt, at jeg får dekket kostnadene på en måte. For nå skulle jeg ønske at det ikke hadde vært utført...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272642-sv%C3%A6rt-missforn%C3%B8yd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

At det er litt heng er ikke til å unngå. Tyngdekraften trår til uansett.

At du fikk anatomiske innlegg var vel noe dere diskuterte på forhånd? Disse er vel også noe dyrere? Jeg fikk spørsmål om det på forhånd. Men kirurgen sa at resultatet blir nesten det samme. Så det spørs om det hadde blitt noe særlig forskjell om du hadde fått runde innlegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...