Gå til innhold

Vaer snill aa svar paa dette...

Anbefalte innlegg

Gjest Trist datter...

Min mor dode 39 aar av det legen kalte hjertesvikt.

Jeg fant henne, liggene dod paa gulvet med spytt rennende nedover kinnet. Det var ogsaa en merkelig lyd i brystkassen/lungene hennes...

Hun hadde hatt angina siden hun var 37 aar. Tok Nitroglyserin. Det siste halvaaret hun levde, kastet hun opp mye, besvimte, blodde neseblod, og hadde kraftige smerter i brystet, selv uten anstrengelse/bevegelse. Hun kunne vekke meg paa natta for at jeg skulle hente nitro til henne, men det gikk saa langt at den ikke virket lengre, den ga henne bare hodepine...

Hun hadde visst mye vann paa lungene, og de trodde hun dode av kvelning - hjertesvikt....Men hva er forskjellen paa hjertesvikt og hjerteinnfarkt?

Jeg fant henne for sent, provde gjenoppliving, men...Hun ble ganske fort graa/blaa i ansiktet, og oynene aapnet seg...Huff....Tenker mye paa at "gjorde jeg alt riktig?"....

Kunne hun vaert reddet, selv om hun hadde vann paa lungene? Ambulanse personell kom 10 min. etter at jeg fant henne.

Og er det normalt at en 39 aaring dor av hjertesvikt/innfarkt?

Please svar meg paa dette!

Hilsen trist datter...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272712-vaer-snill-aa-svar-paa-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...