Gå til innhold

Absolutt NULL interesse for sex. Lege HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med ei jente fra asia og hun har null interesse for sex. Jeg tror ikke det har noen betydning av at hun bruker p-piller da hun var slik før hun started med det også. Hun liker rett og slett ikke sex. Hun synes sæden og vesken fra skjeden er ekkel og hun har aldri "lekt" med seg selv. På grunn av dette går ikke sexlivet så bra. Hun prøver jo, men hun synes jeg er masete selv om jeg ikke spør så mye om det. Jeg prøver og ikke presse henne, men det er litt vanskelig når hun liker å holde "den" hele tiden. Finnes det noen hormoner eller et eller annet som gjør at hun kan få lyst? Hun har også desverre vært borti ecstasy og holdt på med det i ca 1/2 år og jeg har lest at dette demper sexlysten. Stemmer det? Hun driver ikke med det lenger. Takk for alle svar!

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Flott at du ikke presser henne. Det kan være en belastning for begge og for forholdet når lysten er ujevnt fordelt. Har ikke hørt at extecy gir manglende sexlyst som langtidsvirkning.

Det kan være en mengde årsaker til manglende sexlyst, ofte er årsakene sammensatte av flere faktorer, for eksempel:

- Få positive sexopplevelser – hun har rett og slett ikke oppdaget hvor godt sex kan være. Har dere lange forspill, med stimulering av klitoris?

- Sex er forbundet med skam og skyld.

- Dårlig utviklet bekkenbunnsmuskulatur. Muskulturen, spesielt PC-musklene, utvikler seg når man onanerer og om man har mye sex. Om hun ikke onanerer, er neppe PC-muskulaturen på topp.

- Hormonnivået - kvinner har også produksjon av testosteron. I ekstreme tilfeller hender det kvinner behandles med testosteron for å øke sexlysten. Da må det foreligge en grundig medisinsk utredning først, og problemet må ha vært der i mange år, så jeg tviler på at det er aktuelt for kjæresten din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...