Gå til innhold

Egypt

Gjest første gang i Egypt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, vi skal på tur til Egypt til høsten, så lurte jeg på om dere hviste noen sider på internett hvor en kan lese om Egypt, Hurganda og områdene rundt. vi skal reise med et reisebyrå, men har litt lyst å farte litt rundt på egenhånd. de internett sidene jeg finner står på andre språk. har du noen opplevelser eller råd du kunne delt med meg? -takk-

Skrevet

hei sann:) Har fartet rundt i Egypt i mange år. Første gang så tok eg en turistpakke av min tur operatør,men synes da var veldig kjedlig. Man blir fort kjent med folk der nede, og der finnes mange seriøse turist guider som tar deg dit du vil. Hvis du elsker naturen og dykking, ta en tur til Moses fjellet og en dykke safari med båten. Perfekt for snorkling også. Egypt er historisk og det er mykje å sjå i Kairo, Alexandria osv.. Husk at Egypterene er høflige, men kan bli litt innpåslitne hvis du sier at du er der første gang;) prut altid, det er det gøyaste.

Skal dit sjølv nå i juni, bare dykke:)

ha en fin tur til høsten.

ps. du kan også kjøpe reise bok om Egypt på Nordli, der står det masse fint.

Skrevet

hei sann:) Har fartet rundt i Egypt i mange år. Første gang så tok eg en turistpakke av min tur operatør,men synes da var veldig kjedlig. Man blir fort kjent med folk der nede, og der finnes mange seriøse turist guider som tar deg dit du vil. Hvis du elsker naturen og dykking, ta en tur til Moses fjellet og en dykke safari med båten. Perfekt for snorkling også. Egypt er historisk og det er mykje å sjå i Kairo, Alexandria osv.. Husk at Egypterene er høflige, men kan bli litt innpåslitne hvis du sier at du er der første gang;) prut altid, det er det gøyaste.

kjempe flott... tusen takk:D

vi har planlagt en tur til Kario og til Kongenesdal

Skrevet

lurte foresten litt på pruting, kan en prute over alt, eller er det plasser en ikke MÅ prute?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...