Gå til innhold

utskrapning og menssmerter

Anbefalte innlegg

Gjest lillejeg

Hei og takk for svar nedenfor. Jeg er 30 år, var gravid i 8 uke, da jeg for 2 dager siden tok en utskrapning pga en missed abortion. Har litt blødninger nå, men veldig lite. Mest tyntflytende farget utflod. + noen ganger noen bittesmå fflak av blod. Nå ikveld er imidlertid smertene blitt sterkere. Er som sterke menssmerter i nederste del av mage og ryggen. Er dette vanlig? Regnet med å få litt smerter etterpå, men syntes det var rart at jeg hadde nesten ikke noe vondt samme dagen som jeg tok inngrepet og dagen etterpå. Først nå i kveld at det er blitt vondt. Håper du kan svare meg på dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27276-utskrapning-og-menssmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er gått to dager siden du la inn spørsmålet så jeg håper at situasjonen er avklart, men ellers vil jeg anbefale deg fort å søke lege. Det er ikke normalt med slike smerter. Det kan være betennelse eller i verste fall graviditet utenfor livmoren (om man ikke sikkert så et foster i livmoren). Vi får håpe at det ikke er noen av mine forslag, men bare etterdønninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...