Gå til innhold

Loethe 28 - hvordan bruke??

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking

hei. jeg har en lang tid brukt trionetta. Så gikk den ut og jeg ble anbefalt Loethe. Jeg begynte på et nytt brett da jeg skulle ha mensen. Fikk beskjed at dersom jeg skulle utsette en periode litt så skulle jeg bare fortsette på neste brett. Med tablett en. Jeg fikk litt mens likevel. Så trodde jeg at når jeg skulle ha mensen så skulle jeg ta de pillene på brettet som er markert med grønn. Men dette ble jo helt feil for da forsvant jo mensen. Skjønner ikke noe av dette her jeg. Har jo lest pakningsvedlegget, men må være stokk dum.....Så 1)hva gjør jeg når jeg skal utsette mensen? og 2)når jeg skal ha en vanlig periode?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272784-loethe-28-hvordan-bruke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillee_my88

skjønner hva som skjer her i landet jeg altså.. når så mange ungdommer må spørre på forumer om dette, du har jo faktisk vært hos en helsesøster og fått resepten, hvorfor forklarte hun deg ikke dette skikkelig? Syns helsesøstre burde klare såpass å forklare, ev gi noen ark (jeg fikk et lass med ark om ppiller og hvordan mitt merke fungerte med å utsette osv)

Og en annen ting: jeg fikk microgynon, og beskjed om at denne skulle være mest lik trionetta på hormoninnhold, forskjellen er bare at jeg tar like piller hver eneste dag. utrolig enkelt, og ikke noe rør med hvilke farge jeg skal ta nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...