Gjest bekymret gutt på 21 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Siden november har jeg hatt en litt nummen, stikkende følelse under venstre ribben. Jeg var hos legen og tok røntgen av abdomen, men de fant ingenting. Jeg merker spesielt dette når jeg spiser og etter jeg har spist. Hva kan det være? Jeg fikk Nexium esomeprazol for å få kontroll på magesyre, men det hjalp ikke noe særlig. Om det har noe sammenheng eller ikke vet jeg ikke, men nå merker jeg en stikkende smerte på venstre side av brystet. Det skjer ikke ofte, men det er der av og til. Har dette noe med kosthold å gjøre? Og hva er det? Det bekymrer meg litt, etter som det er i hjerteregionen, men kan det være noe med hjertet når jeg kun er 21 år og ellers har normal helse? Det eneste er at jeg har litt høy puls. Ca 73-74 slag i sekundet. Og at jeg merker dette stikkingen gjør meg litt nervøs og pulsen stiger ytterligere. Om natten synes jeg også det er ubehagelig å ligge på venstre side, etter som jeg kjenner hjerteslagene. Det gjør meg litt nervøs og bekymret, og jeg vil veldig gjerne ha svar så fort som mulig, hvis noen har tips, opplevd det samme eller svar på spørsmålet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272871-brystsmerter-venstre-side/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.