Gå til innhold

Hva er galt?

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet jente 29

Jeg har ikke hatt sex på over 3 år, men gikk for en uke siden til sengs med en mann jeg har truffet. Vi brukte ikke prevensjon. Jeg synes han var hardhendt og har etterpå hatt vondt og er veldig hoven i fremre del av skjeden. Det kjennes ut som om jeg konstant må tisse, men det er ikke vondt å tisse annet enn like før jeg er ferdig, eller hvis jeg prøver å tisse når blæren nesten er tom. Det har bare blitt verre de siste dagene. Jeg har lest om fremfall av blæren og er redd det kan ha skjedd i mitt tilfelle? Jeg har født flere barn og har ikke vært noe flink til å holde bekkenbunnsmuskulaturen ved like. Jeg er så redd og bekymret!! Håper på raskt svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272895-hva-er-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det med blærefremfall kan du nok se bort fra, men mon ikke du har pådradd deg en urinveisinfeksjon (blærekatarr)? Evt urinrørsinfeksjon. Det er ikke uvanlig etter samleie, spesielt når man ikke har vært i ’trening’. Tidligere hadde man betegnelsen ’honeymoon urinveisinfeksjon’ hos nygifte kvinner. Jeg synes du skal oppsøke din lege med en urinprøve og samtidig bli sjekket for chlamydia (som kan gi urinrørsinfeksjon), begge deler kan sjekkes ved urinprøven.

Det er ikke grunn til verken å være redd eller bekymret.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272895-hva-er-galt/#findComment-2207275
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...