Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har tidligere skrevet et innlegg under tittlen "trenger hjelp"

Fikk mange gode svar.

Situasjonenen er at kona mi som hadde bestemt seg for å forlate meg har gitt meg en ny sjangse. Vi har vært sammen i 9 1/2 år og har en gutt på 2 1/2 år. Hun har lenge vært utslitt grunnet mine psykiske problemer. Hun har bestemt seg for at vi skal prøve i et år til for å se om hun kan finne gnisten tilbake. Hun sier at den har vært fraværende lenge. Hun sier at i hodet hennes er det kaos.

Spørsmålet mitt er bør jeg avvente noen uke med å foreslå "aktiviteter" som weekendturer osv. til hun får vent seg med tanken om at vi skal prøve, slik at hun får plassert ting i hodet.??

Hun sier at ting er kaos i hode og at hun har vanskelig for å smile. Hvordan skal jeg gå frem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272917-ny-sjangse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ventet litt med en weekendtur, men ikke ventet med andre ting som kan føre dere to nærmere hverandre.

Kanskje dere kan spille brettspill sammen, gå på kino, gå på turer med og uten barnet, dra i svømmehallen, spille squash - gjøre ting sammen rett og slett.

Hvis dette virker positivt på forholdet deres, så kan en weekendtur for dere to være positivt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272917-ny-sjangse/#findComment-2207721
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...